اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه هرسین:

بسیج بر گرفته از زمان پیامبر (ص) و صدر اسلام است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه هرسین گفت: متقارن شدن ماه محرم و هفته بسیج را باید فرصتی دانست برای زنده نگهداشتن فرهنگ شهادت و ایثار، چراکه بسیج برگرفته از زمان پیامبر (ص) و صدر اسلام است.

بسیج بر گرفته از زمان پیامبر (ص) و صدر اسلام است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، غلامعلی یاربیگی در دومین جلسه ستاد برزگداشت هفته بسیج ناحیه هرسین که در سالن جلسات فرماندهی این ناحیه برگزار شد اظهار کرد: هفته بسیج، دهه اول محرم و هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر با هم تقارن داشته لذا برنامه‌های این هفته با ماه محرم‌الحرام باید تناسب داشته باشد.

یاربیگی با بیان اینکه هفته نخست ماه محرم به عنوان هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر نامگذاری شده است ادامه داد: محرم فرصت مناسبی است برای احیای امر به معرف و نهی از منکر و باید به این امر مهم اسلام توجه ویژه‌ای داشت.

وی با اشاره به فلسفه واقعی قیام امام حسین (ع) و نهضت عاشورا افزود: احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر مهمترین پیام قیام عاشورا بود.

وی تصریح کرد: ایام محرم فرصت مناسبی برای فعال‌سازی هر چه بیشتر ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر است.

فرمانده بسیج ناحیه هرسین ادامه داد: متقارن شدن ماه محرم و هفته بسیج را باید فرصتی دانست برای زنده نگهداشتن فرهنگ شهادت و ایثار، چراکه بسیج برگرفته از زمان پیامبر اعظم (ص) و صدر اسلام است.

یاربیگی با بیان اینکه شعار هفته بسیج «بسیج امتداد عاشورا» است، گفت: باید در قالب این شعار برنامه‌های هفته بسیج اجرا شود و رنگ و بوی محرم داشته باشد.

گفتنی است؛ در دومین جلسه ستاد بزرگداشت هفته بسیج ناحیه هرسین که با حضور همه اعضای این ستاد تشکیل شد تمام دستورالعمل و برنامه‌های هفته بسیج به رده‌های مجری ابلاغ شد.

انتهای پیام/ب20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول