اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بیله‌سوار:

توان سپاه هراس بر دل اهریمنان انداخته است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان بیله‌سوار گفت: قدرت و شجاعت سپاه و بسیج هراس واقعی را بر دل اهریمنان و شیاطین روزگار انداخته است.

توان سپاه هراس بر دل اهریمنان انداخته است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام کریم قیاسی عصر امروز در مراسم معارفه فرمانده سپاه بیله‌سوار اظهار داشت: استکبار جهانی امروز با شیطنت تاریخی خود وارد میدان شده تا از طریق عرصه‌های فرهنگی، اقتصادی و حربه کثیف تفرقه و دودستگی نظام ما را دچار شدیدترین حملات و آسیب‌ها کنند در حالی که دشمنان در این حرکت خبیث خود به یقین با شکست و ناکامی روبه‌رو می‌شوند.

وی صلابت سپاه و بسیج را نشأت گرفته از روحیه ایمان و خودباوری آنها دانست و تصریح کرد: ‌برخی‌ها احساس می‌کنند انقلاب اسلامی ایران در سراشیبی ناکامی‌های اقتصادی قرار گرفته است در حالی که حقیقت آن است که این انقلاب با چالش‌هایی بالاتر از چالش اقتصادی توانسته دست و پنجه نرم کند و به بالاترین جسارت و شجاعت دست یابد.

قیاسی در ادامه سخنان خود خاطر نشان کرد: امروز همه ملت ایران در سنگر واحد با توطئه‌ها و ترفندهای دشمن به شدت و با قوت مبارزه می‌کند و هرگز به دشمن اجازه نمی‌دهد دست از پا خطا کرده و یا بخواهد ملت ایران را مورد هجمه و تهدید قرار دهد.

این مسئول به یاوه‌گویی‌های استکبار جهانی به ویژه رژیم صهیونیستی مستأصل در حمله به تأسیسات هسته‌ای اشاره کرد و ادامه داد: نیروهای مسلح ما به ویژه سپاه و بسیج وفادار به انقلاب در اوج آمادگی امان دشمن را بریده‌اند و به آنها اجازه نمی‌دهند در حرکت بی‌سرانجام خود ره به جایی ببرند.

وی در ادامه به نزدیکی ماه محرم و تأسی ملت ایران به ویژه پاسداران و بسیجیان به امام حسین (ع) اشاره کرد و بیان داشت: دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی و آرمان‌های امام خمینی وظیفه‌ای جدی است که در حریم‌داری حرکت امام حسین (ع) در دفاع از اسلام می‌تواند عینیتی واقعی پیدا کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، امام جمعه بیله‌سوار گفت: همان‌گونه که امام حسین (ع) در اوج عزت و آزادگی ذلت دشمن را نپذیرفت ما نیز باید با قدرت ایمان خود دشمن را به استیصال واقعی بکشانیم و نقطه نابودی آنها را در داخل خاک خود فراهم آوریم.

قیاسی در ادامه سخنان خود افزود: سپاه و بسیج ما امروز منادی حق و عدالت در دنیا است و در سطح منطقه مجاهدت این ملت آوازه‌ای جاودانه و حقیقی پیدا کرده است.

در پایان این مراسم سرگرد شکور زارع به عنوان فرمانده جدید سپاه شهرستان بیله‌سوار معرفی شد.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول