اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار بهبهان خواستار شد

پرداخت به موقع عوارض توسط شهروندان بهبهانی

خبرگزاری فارس: شهردار بهبهان از شهروندان این شهر خواست عوارض خود را به موقع پرداخت کنند.

پرداخت به موقع عوارض توسط شهروندان بهبهانی

علیرضا بهادری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بهبهان اظهار کرد: یکی از گسترده‌ترین و درگیرترین ارگان‌هایی که به طور مستقیم با مردم در مراوده است، شهرداری‌ها هستند که دامنه خدماتی که ارائه می‌دهند، بسیار وسیع و حیاتی است.

وی با بیان اینکه این خدمات بدون همکاری شهروندان به سرانجام مطلوب نخواهد رسید، تصریح کرد: این همکاری شامل پیشگیری از هدر رفت انرژی و سرمایه انسانی و غیرانسانی است.

شهرداری بهبهان خاطرنشان کرد: اما یکی از مهم‌ترین مباحثی که در زمینه همکاری میان شهروندان و شهرداری وجود دارد، پرداخت عوارض است که متاسفانه مردم به طرز عجیبی نسبت به این قضیه جبهه می‌گیرند.

وی افزود: مردم از پرداخت به موقع عوارض خود امتناع می‌ورزند و دود این سهل‌انگاری ابتدا به چشم خود آنها رفته و در ادامه متوجه شهرداری می‌شود.

بهادری ادامه داد: این امر موجب ناهنجاری‌های متعددی در سطح شهر شده که قسمت کمی از آن در معرض دید بوده و بخش عظیمی از آن به صورت نامحسوس، زیرساخت‌ها و طرح‌های عمرانی شهر را متوقف خواهد کرد.

وی در پایان با بیان اینکه شهرداری بهبهان به مناسبت‌های مختلف در دریافت عوارض تخفیفی تا سقف 30 درصد را اعمال می‌کند، تصریح کرد: با این توضیحات امید داریم شهروندان تجدید نظری در مورد زمان پرداخت عوارض‌های خود کرده و شهر خود را با طرح‌های نیمه تمام رها نکرده و زیبایی را به همشهریان خود نیز هدیه دهند.

انتهای پیام/و/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول