اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفت ماه گذشته صورت گرفت

کشف بیش از 393 کیلوگرم مواد مخدر در ورودی‌های بهبهان

خبرگزاری فارس: فرماندار بهبهان گفت: بیش از 393 کیلوگرم انواع مواد مخدر در هفت ماه گذشته در ورودی‌های این شهرستان که ورودی خوزستان نیز است، کشف و ضبط شد.

کشف بیش از 393 کیلوگرم مواد مخدر در ورودی‌های بهبهان

فرهاد باذلی‌محبوب امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بهبهان اظهار کرد: این شهرستان دارای موقعیت خاصی در خوزستان بوده و ورودی چندین استان هم‌جوار از قبیل فارس، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد به این استان پهناور است.

وی تصریح کرد: به همین دلیل مواد مخدر مصرفی در این استان نیز که از شرق کشور به دست قاچاقچیان حمل و توزیع می‌شود، از بهبهان وارد شده که همین امر، مسئولیت نیروهای انتظامی را دو چندان کرده است.

فرماندار بهبهان با بیان اینکه ماموران پلیس این شهرستان تلاش فراوانی در جلوگیری و توقیف محموله‌های این مواد افیونی می‌کنند، خاطرنشان کرد: در هفت ماه گذشته بالغ بر 393 کیلوگرم انواع مواد مخدر در مبادی ورودی بهبهان و به نوعی ورودی‌های خوزستان از شرق، کشف و ضبط شده است.

وی افزود: در همین راستا نیز 227 متهم دستگیر و 192 فقره پرونده برای ادامه مسیر محکومیت آنان تشکیل شده است.

باذلی‌محبوب ادامه داد: همچنین در این مدت 10 طرح پاکسازی مناطق آلوده اجرا شده و دوازده شبکه قاچاق و توزیع مواد مخدر در بهبهان متلاشی شده است.

وی با تاکید بر تقویت کمیته‌های تخصصی هماهنگی مبارزه با مواد مخدر، خواستار تدوین برنامه منظم و کارشناسی برای نیمه دوم سال شد و گفت: پیشگیری از اعتیاد به ویژه در نسل جوان یک ضرورت مهم بوده که باید با اجرای برنامه‌های فرهنگی و برگزاری همایش‌های علمی تخصصی با محوریت پیشگیری از اعتیاد، این قشر آسیب‌پذیر را از خطرات مواد مخدر آگاه کنیم.

فرماندار بهبهان ادامه داد: در همین زمینه مقرر شده است شهرداری نیز نسبت به پاکسازی ساختمان‌های مخروبه در بافت مسکونی شهر اقدام کند.

وی در پایان نقش ورزش در پیشگیری از اعتیاد را مهم برشمرد و بر اهتمام مسئولان در حمایت از باشگاه‌های ورزشی و جلوگیری از تعطیلی آنان تاکید کرد.

انتهای پیام/و20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول