اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار بهبهان خبر داد

برخورد قاطع با ریختن نخاله‌های ساختمانی در هر نقطه از بهبهان

خبرگزاری فارس: شهردار بهبهان گفت: ریختن نخاله‌های ساختمانی در هر نقطه از شهر تخلف بوده و با متخلفان برخورد شدید و قاطع خواهد شد.

برخورد قاطع با ریختن نخاله‌های ساختمانی در هر نقطه از بهبهان

علیرضا بهادری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بهبهان اظهار کرد: ریختن نخاله‌های ساختمانی در هر نقطه از شهر برای شهرداری و شهروندان بهبهانی به یک معضل جدی تبدیل شده است که در راستای رفع آن جلسه‌ای با حضور فرماندار، رئیس شورای اسلامی شهر، نمایندگان پلیس‌ راه، نیروی انتظامی، نظام مهندسی، مسئولان دفترهای فنی فرمانداری و چند تن از مدیران اجرایی شهرداری تشکیل داده و پس از ساعت‌ها بحث و تبادل نظر پیرامون این معضل که موجب نارضایتی مردم و تهدید بهداشت آنها شده بود، تصمیم‌های اساسی و اصولی گرفته شد.

وی افزود: باید با عزم راسخ و جدی خود، قانون پسماند در بهبهان اجرا شود تا معضل ریختن نخاله‌های ساختمانی در هر نقطه و مکانی از این شهر که مناظر زشتی نیز ایجاد می‌کند به طور کامل برطرف شود.

شهردار بهبهان تصریح کرد: به منظور هرچه بهتر اجرا شدن قانون پسماند، چهار کمیته برنامه‌ریزی، فرهنگی، قضایی و اجرایی تشکیل شده و مقرر شده است هر 45 روز موضوع نخاله‌های ساختمانی بررسی شده و در جلسه اصلی مدیریت پسماند، مطرح و روند پیشرفت کار پیگیری شود.

وی خاطرنشان کرد: همچنین چندین تابلو در خصوص نخاله‌های ساختمانی و مکان‌های مخصوص تخلیه آنها تهیه و در محل‌های مورد نظر شهرداری نصب شدند.

بهادری در پایان ضمن تاکید بر اینکه فرهنگ پسماند باید به مردم شناخته شود، گفت: لازمه اجرای این فرهنگ، اطلاع‌رسانی دقیق و به طور گسترده در شهر است و باید به مردم این موضوع اطلاع داده شود که نخاله‌های ساختمانی خود را در هر محلی نریخته و با قرار دادن آنها در کیسه، نخاله‌های خود را در محل‌های در نظر گرفته شده، تخلیه کنند.

انتهای پیام/آ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول