اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستادکل نیروهای مسلح کشور

استاندار کرمانشاه مورد تجلیل قرار گرفت

خبرگزاری فارس: استاندار کرمانشاه از سوی معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستادکل نیروهای مسلح کشور با اهدای لوح سپاس مورد تجلیل قرار گرفت.

استاندار کرمانشاه مورد تجلیل قرار گرفت

  به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه به نقل از روابط عمومی وامور بین‌الملل استانداری، سید‌دادوش هاشمی استاندار کرمانشاه از سوی سرتیپ پاسدار سید‌مسعود جزایری معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد‌ کل نیروهای مسلح کشور با اهدای لوح سپاس مورد تجلیل قرار گرفت.

در متن لوح سپاس اهدا شده به استاندار کرمانشاه آمده است: غدیر آغاز تشیع سرخی است که با خون خود سبزینگی و شکوفایی و طراوت را پدید می‌آورد و 13 آبان ماه روز مبارزه با استکبار جهانی یادآور طلیعه یک حقیقت، همیشه جاری در جهان است.

ضمن تقدیر و تشکر از مدیریت آگاهانه و تلاش وافر و حضور گرم شما عزیز ارجمند در سومین کنگره شعر مقاومت بین‌الملل اسلامی امید آن دارم که در لوای پر عطوفت حضرت حق، همواره تندرست و پیروز باشید و در سایه‌سار ولایت و رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، همواره سربلند و موفق باشید. 

انتهای پیام/ی/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول