اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال در گفت‌وگو با فارس:

ترابیان مسئول حذف تیم ملی نیست/ جایگزین خوبی برای شمسایی نداشتیم

خبرگزاری فارس: عضو کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال گفت: ترابیان مسئول حذف تیم ملی در جام جهانی نیست و شکست مقابل کلمبیا در باور هیچ کس نمی‌گنجد.

ترابیان مسئول حذف تیم ملی نیست/ جایگزین خوبی برای شمسایی نداشتیم

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، تیم ملی فوتسال ایران در مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام جهانی 2012 تایلند دو بر یک مقابل کلمبیا تیم بی‌نام و نشان آمریکا جنوبی شکست خورد تا از گردونه مسابقات حذف شود که این باخت برای هر دوستدار فوتسال کشور غیرباور و تامل برانگیز بود و به نوعی شاید هنوز هم هیچ کس شکست فوتسال ایران مقابل کلمبیا را قبول نکند.

به این خاطر خبرنگار فارس در شهرستان ساری گفت‌وگویی با سعید نجاریان عضو کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال و مدیرعامل راه ساری انجام داد که با هم می‌خوانیم.

* ترابیان مسئول حذف تیم ملی نیست

مدیرعامل تیم فوتسال راه ساری گفت: نمی‌توان حذف تیم ملی فوتسال را به گردن ترابیان انداخت زیرا وظیفه وی مدیریت است و انتخاب بازیکن برعهده کادر فنی است.

سعید نجاریان بیان داشت: در حذف تیم ملی تمامی بازیکنان و کادر فنی مقصر هستند که نتوانستند فوتسال زیبا ایران را به خوبی در جهان به نمایش بگذارند.

*شکست بر کلمبیا در باور هیچ کس نمی‌گنجد

وی که از شکست تیم ملی بسیار ناراحت و نگران بود افزود: هنوز باورم نمی‌شود که تیم ملی فوتسال ایران در مقابل یک تیم بی‌نام و نشان حذف شده باشد.

نجاریان تصریح کرد: شکست بر کلمبیا بر باور هیچ کس نمی‌گنجد و به طور حتم دوستداران فوتسال از این شکست بسیار ناراحت و ناامید شدند.

عضو کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال اذعان داشت: در این بازی تیم ملی یک بازی یک طرفه را به نمایش گذاشت ولی در امر گلزنی موفق نبود.

* بازیکنان تاکتیک خاصی در زمین نداشتند

کارشناس فوتسال کشور گفت: باید از خود بپرسیم که چرا وقتی 70 درصد مالکیت توپ و میدان در اختیار تیم ماست چرا نباید به حریف گل بزنیم.

نجاریان افزود: وقتی تیم مقابل در برابر ما دفاعی بازی می‌کند و فقط به فکر ضدحمله بود،  کادرفنی باید طوری تکنیک عوض می‌کرد تا به گل برسیم.

مدیرعامل راه ساری گفت: در بازی مقابل کلمبیا درست است که سه بازیکن اصلی ما مصدوم بودند ولی در این مسابقات 12 بازیکن برتر فوتسال کشور داشتیم که هر یک از بازیکنان می‌توانستند در موفقیت تیم ملی موثر باشند.

* فقط در برابر اسپانیا خوب بازی کردیم

وی با اشاره به اتفاقاتی که در اردوی تیم ملی در تایلند مبنی بر دوم شدن تیم ملی ازگروه خود بود، افزود: نسبت به دیگر بازی‌های مرحله نیمه نهایی، تیم ملی مقابل ضعیف‌ترین تیم قرار گرفت که بازیکنان حریف را دست کم و ضعیف شمارند که در نهایت به حذف تیم ملی شد.

کارشناس فوتسال کشور با انتقاد از عملکرد بازیکنان در مسابقات جام جهانی اظهار داشت: تیم ملی به جز در بازی اول مقابل اسپانیا در سه بازی دیگر مقابل مراکش، پاناما و کلمبیا خوب کار نکرد و بازیکنان بسیار ضعیف مقابل حریفان ظاهر شدند.

* جایگزین خوبی برای شمسایی نداشتیم

نجاریان گفت: علی صانعی از مربیان خوب و جوان فوتسال کشور است که با توجه به جوانگرایی تیم، اگر کمی شانس با وی یار بود می‌توانست فوتسال کشور را متحول کند.

وی درباره حذف بازیکنانی همچون شمسایی، اصغری مقدم و لطفی از ترکیب تیم ملی در جام جهانی افزود: باید به نظر کادر فنی تیم احترام گذاشت ولی شمسایی از مهره‌های اصلی تیم بود و جایگزین خوبی در ترکیب تیم ملی برای او پیدا نشد.

* تیم ملی بازی تدارکاتی خوب را تجربه نکرد

نجاریان عدم استقبال کشورها برای انجام بازی دوستانه برابر ایران را از ناکامی دیگر تیم ملی فوتسال اشاره کرد و ابراز داشت: تیم ملی برای حضور در رقابت‌های جام جهانی در تایلند بازی‌های دوستانه و تدارکاتی خوبی برگزار نکرد تا به طور شایسته محکی بخورد.  

مدیرعامل راه ساری خاطرنشان کرد: تیم ملی از دور رقابت‌های جام جهانی حذف شد و هیچ کاری از دست کسی بر نمی‌آید، باید برنامه‌ریزی اساسی و اصولی از سوی فدراسیون صورت گیرد تا دیگر شاهد ناکامی تیم ملی فوتسال در رقابت‌های برون‌مرزی نباشیم.

انتهای پیام/ی/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول