اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از ابتدای سال تاکنون صورت گرفت

برپایی 13 یادواره شهدا در بویین زهرا

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بویین زهرا گفت: 13 یادواره شهدا در شش ماه نخست سال جاری در این شهرستان برگزار شد.

برپایی 13 یادواره شهدا در بویین زهرا

سجاد اینانلو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بویین زهرا اظهار کرد: بیش از 13 مراسم بزرگداشت شهدا در 6 ماه نخست سال جاری در بخش‌های مختلف این شهرستان برگزار شده است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بویین زهرا افزود: حرکت در مسیر شهدا و گرامیداشت یاد و خاطره آنان در سرلوحه کار ملت و تمام مسئولان قرار دارد.

وی با بیان اینکه شهدا با تبعیت از رهنمود‌های معمار کبیر انقلاب اسلامی گام در صحنه جهاد گذاشته با اهدای جان خود حماسه بسیار عظیمی را از خویش به یادگار نهادند، تصریح کرد: وظیفه کنونی مردم و به ویژه قشر‌های جوان و پویای جامعه اسلامی حرکت در مسیر ایثار است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بویین زهرا ادامه داد: دوران جنگ تحمیلی تجلی‌گاه ایمان و اراده الهی بود که در پناه ولایت ظهور پیدا کرد و سبب پیروزی و افتخار شد.

اینانلو با اشاره به اینکه در حال حاضر کشور نیازمند تلاش و مساعدت خالصانه تمام مردم و مسئولان در هر جایگاه و سمتی است، تصریح کرد: امیدواریم که همه ما مسئولان و متولیان در هر بخش بتوانیم بیشترین و بهترین نوع خدمت و سازندگی را به منطقه مورد نظر رسانده و موجب تحول و جهش همه جانبه کشور شویم.

وی ادامه داد: تحریم و تهدید تنها ابزاری است که دولت‌های غربی برای فشار آوردن بر اراده پولادین و بسیار مستحکم ملت مقاوم و با بصیرت ایران اسلامی آن را به کار گرفته‌اند، اما تمام آنان باید بدانند که با روحیه معنوی و تبعیت از ولایت فقیه، هیچ‌گاه نمی‌توانند ذره‌ای سستی در بین ملت به وجود آورند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بویین زهرا خاطرنشان کرد: مسئولان امروز تحقق رهنمود‌ها و سخنان حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی را سرلوحه کار و برنامه خود دانسته و برای آن تلاش می‌کنند.

انتهای پیام/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول