اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با 23 آذر

یادواره شهدای شهرستان لردگان برگزار می‎شود

خبرگزاری فارس: فرماندار لردگان از برگزاری یادواره شهدای این شهرستان همزمان با 23 آذرماه خبر داد.

یادواره شهدای شهرستان لردگان برگزار می‎شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علی زاهدی ظهر امروز در جلسه هماهنگی یادواره شهدای شهرستان لردگان و برگزاری برنامه‌های ماه محرم این شهرستان اظهار داشت: ماه محرم و صفر از اهمیت والایی در دین اسلام برخوردار است و امام خمینی(ره) در این ارتباط فرمایشات بسیاری دارند.

وی افزود: ماه محرم و صفر برای شیعیان جهان به ویژه برای ملت ایران از جایگاه رفیعی برخوردار بوده و بر همین اساس ضروری است تا در برگزاری برنامه‌های ویژه این ماه‌ها اهتمام ویژه‌ای به کار گرفت.

زاهدی بر ضرورت حضور گسترده مردم این شهرستان در ویژه‌برنامه‌های ماه محرم تاکید کرد و گفت: مسئولان متولی باید زمینه‌ای فراهم کنند تا مردم حضور گسترده و آگاهانه‌ای در این برنامه‌ها داشته باشند.

فرماندار شهرستان لردگان در ادامه تعداد روستاهای این شهرستان را 360 روستا برشمرد و اظهار داشت: سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان باید در جهت اعزام مبلغ به این روستاها تلاش ویژه‌ای داشته باشد.

زاهدی ادامه داد: در بعضی از بخش‌های این شهرستان از جمله بخش فلارد که در آن مذاهب مختلفی وجود دارد نیاز به مبلغ بیش از سایر مناطق احساس می‌شود این در حالی است که در این بخش در حال حاضر هیچ مبلغی فعالیت ندارد.

وی در ادامه از برگزاری یادواره شهدای شهرستان لردگان همزمان با 23 آذر ماه خبر داد و گفت: با برنامه‌ریزی مناسب و همکاری و تعامل دستگاه‌های ذی‌ربط تلاش می‌شود تا این یادواره به شکل باشکوه و در شأن مقام والای شهیدان برگزار شود.

زاهدی بر ضرورت بهره‌گیری از نیروها و ظرفیت‌های بومی در برگزاری برنامه‌های این شهرستان تاکید کرد و افزود: بهره‌گیری از امکانات و توانمندی‌های بومی یکی از مهمترین راهکارهای اجرای اقتصاد مقاومتی است و ما درصدد هستیم تا به نحو مطلوب آن را اجرا کنیم.

فرماندار شهرستان لردگان ادامه داد: بر همین اساس با بهره‌گیری از وجود مداحان و سخنران بومی شهرستان در برگزاری یادواره شهدا سعی می‌شود تا از هزینه کاسته و آن را صرف موارد ضروری‌تر کنیم.

زاهدی از فعال‌ شدن کمیته‌های برگزاری یادواره شهدای شهرستان لردگان خبر داد و گفت: کمیته‌های اطلاع‌رسانی و تبلیغات، پشتیبانی و مالی، پژوهش و جمع‌آوری اسناد و تزئینات از جمله این کمیته‌هاست.

انتهای پیام/ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول