اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار کرمان:

نخستین تله‌کابین جنوب‌شرق در کرمان احداث می‌شود

خبرگزاری فارس: شهردار کرمان گفت: نخستین تله‌کابین منطقه جنوب‌شرق توسط متخصصان داخلی بر فراز کوه‌های صاحب‌الزمان (عج) شهر کرمان احداث می‌شود.

نخستین تله‌کابین جنوب‌شرق در کرمان احداث می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان ابوالقاسم سیف‌اللهی در نشست شورای عمومی شهر کرمان اظهار داشت: نشستی در مورد جذب سرمایه در کرمان با مدیران موسسه مالی و اعتباری عسکریه و جمعی از مدیران حوزه شهری در کرمان برگزار شد.

وی عنوان کرد: موسسه مالی و اعتباری عسکریه در زمینه اجرای پروژه‌های مختلف در ایران سرمایه‌گذاری می‌کند و برای اجرای سه پروژه در کرمان تفاهمنامه‌هایی با این موسسه مبادله شده است.

سیف‌اللهی اجرای طرح تله‌کابین مجموعه پردیسان قائم کرمان را یکی از این سه پروژه ذکر کرد و افزود: برای اجرای این طرح تفاهمنامه‌ای مبادله شد و قرار بر این بود تا پس از انجام کار مطالعاتی توسط تیم‌های کارشناسی توافق‌نامه این طرح نیز مبادله شود.

وی از حضور تیم کارشناسی از شرکت تله‌کابین ایران برای بررسی طرح احداث تله‌کابین در مجموعه پردیسان قائم کرمان خبر داد و بیان کرد: این تیم بازدید میدانی را انجام داده و اطلاعات مورد نیاز را جمع‌آوری کرده و کارشناسی‌های لازم نیز انجام شده است.

این مسئول میزان سرمایه‌گذاری در طرح تله‌کابین پردیسان قائم کرمان را 100 میلیارد تومان ذکر کرد و افزود: با موافقت اعضای شورای اسلامی نخستین تله‌کابین جنوب‌شرق توسط متخصصان داخلی بر فراز کوه‌های صاحب‌الزمان (عج) کرمان احداث می‌شود.

سیف‌اللهی خاطرنشان کرد: اجرای طرح تله‌کابین در مجموعه پردیسان قائم موجب احیا بام کرمان در کوه‌های مسجد صاحب‌الزمان (عج) می‌شود.

وی افزود: برگشت سرمایه در بخش‌های گردشگری با توجه به جمعیت 3 میلیون نفری استان کرمان و سرانه مطلوب تفریح در سبد خانوارهای کرمانی در این خطه تضمین می‌شود و سرمایه‌گذران می‌توانند با اطمینان خاطر نسبت به اجرای پروژه‌های مختلف در این منطقه اقدام کنند.

انتهای پیام/غ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول