اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با ماه محرم

مسابقه عکس زینبیه اعظم زنجان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: عضو هیئت مکتب الزینب زنجان گفت:‌ همزمان با ماه محرم، مسابقه عکس زینبیه اعظم زنجان برگزار می‌شود.

مسابقه عکس زینبیه اعظم زنجان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، اسرافیل محمدی یکشنبه ‌شب در ستاد محرم استان زنجان، اظهار کرد: همزمان با آغاز ماه محرم برنامه‌های زینبیه اعظم زنجان از ساعت 20.30 در این مسجد برگزار می‌شود.

محمدی با بیان اینکه برنامه‌های ماه محرم با تلاوت آیات قرآن کریم آغاز می‌شود، افزود: سخنرانی وعاظ و اساتید برجسته و مداحی حاج غلامرضا عینی‌فرد از دیگر برنامه‌های این مسجد است.

عضو هیئت مکتب الزینب زنجان از برگزاری برنامه‌های عزاداری و زیارت عاشورا و نماز ظهر عاشورا در مسجد زینبیه اعظم زنجان خبر داد و گفت: حرکت دسته عزاداری زینبیه اعظم زنجان همزمان با 11 محرم از دیگر برنامه‌های این مسجد محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه مطابق سال‌های گذشته آخرین دوشنبه ماه ذی‌الحجه با حضور اساتید برجسته مراسم اعلان عزای این مسجد برگزار می‌شود، افزود: حاج غلامرضا عینی‌فرد در این مراسم مداحی می‌کند.

محمدی از برگزاری مسابقه عکس زینبیه اعظم خبر داد و گفت: عکاسان از استان‌های مختلف کشور در این برنامه شرکت می‌کنند.

وی با اشاره به برگزاری کلاس آموزشی مجمع شهدا و اهل بیت عصمت و طهارت در زنجان خاطرنشان کرد: این برنامه با حضور علاقه‌مندان برگزار می‌شود.

عضو هیئت مکتب الزینب زنجان از ثبت مسجد زینبیه اعظم زنجان در سال 89 به عنوان میراث فرهنگی، معنوی و ملی خبر داد و متذکر شد: در سال جاری نیز دسته عزاداری این مسجد به ثبت رسیده است.

محمدی از انتشار نشریه اطلاع‌رسانی این مسجد با عنوان فریاد زینبیه خبر داد و اذعان داشت: این نشریه برنامه‌های زینبیه اعظم را در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد.

انتهای پیام/ن30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول