اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم:

بخش قابل توجهی از آسیب‌های عزاداری رفع شده است

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم از رفع بسیاری از آسیب‌های عزاداری با ساماندهی هیئت‌های مذهبی خبر داد و گفت: برنامه‌های آموزشی هیئت‌های مذهبی را با جدیت دنبال می‌کنیم.

بخش قابل توجهی از آسیب‌های عزاداری رفع شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم، حجت‌الاسلام والمسلمین عباس اسکندری در دیدار با امام جمعه قم به تشریح برنامه‌‌های این سازمان برای ارتقای سطح فکری و فرهنگی هیئت‌های مذهبی و شاعران و مداحان آئینی پرداخت و گفت: در طول سال برنامه‌های متنوعی از قبیل برگزاری دوره‌های آموزشی برای دست‌اندرکاران مراسم عزاداری سیدالشهدا(ع) برگزار شده که مورد استقبال گروه‌های مخاطب قرار گرفته است.

وی با اشاره به وجود برخی آسیب‌ها در عزاداری که از سوی مقام معظم رهبری و مراجع عظام تقلید مورد تاکید قرار گرفته است‌ گفت: خوشبختانه با ساماندهی هیئت‌های مذهبی و شاعران و مداحان آئینی بخش قابل توجهی از این آسیب‌ها برطرف شده و روند طی شده قابل قبول بوده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم تصریح کرد: البته هنوز بخشی از آسیب‌های عزاداری وجود دارد که برنامه‌های فرهنگی و آگاه‌سازی مسئولان هیئت‌های مذهبی برطرف خواهد شد.

وی به اجتماع عظیم عزاداران حسینی در برخی از شهرهای کشور اشاره کرد و افزود: پیشنهاد می‌شود اجتماع عظیم عزاداران هیئت‌های مذهبی قم در یکی از روزهای دهه نخست ماه محرم برگزار شود و رسانه‌های جمعی به ویژه رسانه ملی در انعکاس این شور حسینی اهتمام جدی داشته باشند.

انتهای پیام/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول