اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر فرودگاه بین‌المللی آبادان خبر داد

انجام 22 پرواز از آبادان / اعلام آمادگی برای پذیرش پروازهای داخلی و خارجی

خبرگزاری فارس: مدیر فرودگاه بین‌المللی آبادان گفت: در حالی هر هفته 44 پرواز رفت و برگشت به مقاصد تهران، مشهد، شیراز، اصفهان و خارک توسط این فرودگاه انجام می‌شود که این فرودگاه آماده افزایش این میزان پروازها است.

انجام 22 پرواز از آبادان /  اعلام آمادگی برای پذیرش پروازهای داخلی و خارجی

محمدرضا رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان با اشاره به گزارش منتشر شده در این سایت با عنوان «سایه بی‌تدبیری بر سر پرواز آبادان» اظهار کرد: با رایزنی‌های انجام شده و تلاش‌های صورت گرفته بر تعداد پروازهای فرودگاه آبادان در مدت اخیر افزوده شده و همه تلاش ما نیز در همین راستاست.

وی افزود: به‌طور متوسط روزانه بین شش تا هشت پرواز توسط فرودگاه بین‌المللی آبادان پوشش داده می‌شود که این امر نشان از تلاش مدیریت این فرودگاه دارد.

مدیر فرودگاه بین‌المللی آبادان با اشاره به پروازهای هفتگی این فرودگاه خاطرنشان کرد: همچنین 44 پرواز رفت و برگشت به مقاصد تهران، مشهد، شیراز، اصفهان و خارک توسط این فرودگاه انجام می‌شود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در خرداد ماه 91، هشت پرواز رفت و برگشت در مسیر تهران به برنامه پروازی فرودگاه آبادان اضافه شده است.

 

*افزایش پرواز تا آبان‌ماه سال جاری

رضایی تصریح کرد: با تمهیدات اندیشیده شده در نظر داریم که تا پایان آبان‌ماه سال جاری بر تعداد پروازها این فرودگاه بیفزاییم و در این زمینه با شرکت‌های هواپیمایی نفت و آسمان نیز وارد مذاکره شده‌ایم و مقرر شد 12 پرواز رفت و برگشت در مسیر تهران و مشهد با همکاری شرکت هواپیمایی زاگرس و کیش به برنامه پروازی اضافه می‌شود.

وی در پاسخ به خبرنگار فارس مبنی بر همکاری با شرکت‌ هواپیمایی کیش ایر اضافه کرد: این شرکت هواپیمایی با وجود رایزنی‌های صورت گرفته در حال حاضر کنسل شده است و از تاریخ 26/8/91 پروازهای این شرکت برقرار می‌شود.

 

*4 پرواز رفت و برگشت به پایتخت

مدیر فرودگاه بین‌المللی آبادان اضافه کرد: فرودگاه آبادان روز شنبه شش پرواز ورودی و خروجی به تهران دارد، روز سه‌شنبه چهار پرواز ورودی و خروجی و روز چهارشنبه چهار پرواز رفت و برگشت را به پایتخت پوشش می‌دهد.

وی افزود: علاوه بر این در تمام روزهای هفته پروازهای این فرودگاه به تهران فعال بوده و روزانه بین دو تا چهار پرواز رفت و برگشت را شامل می‌شود.

رضایی در پاسخ به خبرنگار فارس مبنی بر برنامه‌ریزی در خصوص افزایش پرواز در مسیر تهران خاطرنشان کرد: در برخی اوقات هفته و فصول سال پروازها در مسیرهای مختلف با خالی بودن صندلی‌ها روبه‌رو است به همین دلیل شرکت‌ها نیازی برای افزایش پرواز در این مسیر را احساس نمی‌کنند اما با پیگیری مستمر فرودگاه آبادان و همکاری شرکت‌های هواپیمایی این پروازها صرفاً به جهت خدمات رسانی برقرار می‌ماند.

 

*افزایش دو پرواز رفت و برگشت مشهد

وی با اشاره به پروازهای مشهد از این فرودگاه بین‌المللی گفت: پیش از این چهار پرواز مشهد از فرودگاه آبادان به‌صورت رفت و برگشت انجام می‌شده که با تلاش‌های صورت گرفته در این راستا افزایش پرواز انجام و تعداد آن به شش پرواز رفت و برگشت با همکاری شرکت هواپیمایی ایرتور در همان روز رسیده است.

 

*افزایش یک پرواز رفت و برگشت اصفهان

مدیر فرودگاه بین‌المللی آبادان ادامه داد: روزهای چهارشنبه نیز پرواز اصفهان با همکاری ایران ایر یک رفت و برگشت را شامل می‌شد که با رایزنی‌های انجام شده به دو پرواز رفت و برگشت در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه با همکاری شرکت‌های هواپیمایی ایران ایر و ایران ایرتور افزایش یافته است.

وی همچنین عنوان کرد: در حال حاضر در روزهای شنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه هشت پرواز به مقاصد مختلف کشور توسط این فرودگاه بین‌المللی انجام می‌شود.

رضایی در پایان اظهار کرد: این فرودگاه طی جلسات متعدد مراتب آمادگی خود را جهت پذیرش پروازهای داخلی، خارجی و حجاج به شرکت‌های هواپیمایی و سازمان حج و زیارت اعلام کرده است.

انتهای پیام/و10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول