اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر فرودگاه بین‌المللی آبادان خبر داد

جابه‌جایی 130 هزار مسافر از فرودگاه بین‌المللی آبادان

خبرگزاری فارس: مدیر فرودگاه بین‌المللی آبادانگفت: در شش ماهه نخست سال جاری، افزون بر 126 هزار و 254 مسافر توسط پروازهای این فرودگاه جابه‌جا شدند.

جابه‌جایی 130 هزار مسافر از فرودگاه بین‌المللی آبادان

محمدرضا رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی فارس در آبادان اظهار کرد: در شش ماهه نخست سال جاری، افزون بر 126 هزار و 254 مسافر توسط پروازهای این فرودگاه جابه‌جا شده است.

وی با بیان اینکه همه تلاش ما در راستای ارتقای خدمت‌رسانی به مسافران پروازی این فرودگاه است، افزود: از این تعداد 63 هزار و 675 نفر مسافر ورودی، 62 هزار و 579 نفر مسافر خروجی و 695 نفر از آنها مسافر خارجی بوده‌ا‌ند.

مدیر فرودگاه بین‌المللی آبادان در ادامه تصریح کرد: از تعداد نامبرده، 126 هزار و 254 نفر مسافر با یک‌هزار و 112 پرواز وارد آبادان شده و یا این شهر را به مقاصد تهران، مشهد، شیراز، اصفهان، خارک و دبی ترک کرده‌اند.

وی همچنین عنوان کرد: میزان بار جا به جا شده ورودی و خروجی در این نیمه از سال، رقم یک‌هزار و 61 تن بوده و امیدواریم با تمهیدات اندیشیده شده تا پایان سال ارتقا یابد.

* نصب چراغ بیکن در برج مراقبت به اتمام رسید

رضایی در بخش دیگری از سخنان خود به پایان یافتن عملیات نصب چراغ بیکن جدید در این فرودگاه بین‌المللی اشاره کرد و گفت: این عملیات در برج مراقبت پرواز فرودگاه به اتمام رسیده است.

وی افزود: به جهت افزایش ضریب ایمنی و ارتقای سطح امنیت پروازها در ساعات شب و در شرایط دید کم و به‌دلیل فرسودگی چراغ قدیمی، تعویض چراغ بیکن برج مراقبت پرواز انجام شد.

مدیر فرودگاه بین‌المللی آبادان ضمن پیگیری و تشکر از همکاری اداره کل تسهیلات و تجهیزات فرودگاهی در انجام این پروژه اضافه کرد: همه مراحل نصب و عملیاتی کردن چراغ بیکن توسط کارشناسان واحد فنی فرودگاه آبادان انجام و به پایان رسیده است.

وی همچنین در پایان عنوان کرد: نصب چراغ بیکن از الزامات و استانداردهای ایکائو بوده و از محل اعتبارات شرکت فرودگاه‌های کشور تهیه شده است.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول