اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

معاون وزیر آموزش و پرورش:

آزمون مدارس نمونه دولتی اردیبهشت 92 برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت:‌ آزمون مدارس نمونه دولتی و تیزهوشان در نیمه دوم اردیبهشت ماه 92 برگزار می‌شود.

آزمون مدارس نمونه دولتی اردیبهشت 92 برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، ابراهیم سحرخیز پیش از ظهر امروز در جمع منتخبان دانش‌‌آموزی مرکز علامه حلّی کرمان اظهار داشت: آزمون مدارس نمونه دولتی و تیزهوشان در نیمه دوم اردیبهشت ماه 92 برگزار می‌شود.

وی بر توسعه مدارس استعدادهای درخشان تاکید کرد و افزود: نبود این مراکز در شهرستان‌ها و مناطق در تعارض با عدالت آموزشی است.

سحرخیز تصریح کرد: با توجه به دیدگاه مقام عظمای ولایت مبنی بر تربیت نخبگان و نخبه‌پروری باید این مهم به خوبی تحقق یابد.

وی با بیان اینکه سئوالات مدارس نمونه دولتی و استعدادهای درخشان به استان‌ها داده شده است،‌عنوان کرد: آزمون این مدارس در نیمه دوم اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

سحرخیز هوشمندسازی مدارس را امری ضروری خواند و بیان داشت: مدارس نمونه دولتی و تیزهوشان باید در هوشمندسازی گام‌های موثرتری بردارند.

بازدید از مراکز آموزشی و پرورشی شهر کرمان

سحرخیز همچنین در سفر به کرمان از مدارس راهنمایی هوشمند دخترانه فلسطین، دبیرستان علامه حلّی و راهنمایی نمونه دولتی شهید ایرانمنش بازدید کرد.

وی از روند هوشمندسازی مدارس، طرح‌ها و برنامه‌های ابتکاری در این مراکز آموزشی بازدید به عمل آورد.

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش در حاشیه بازدید از مدرسه راهنمایی هوشمند دخترانه فلسطین که طرح مدام در آن در حال اجرا بود، اظهار داشت: هوشمندسازی مدارس زمانی به ثمر می‌رسد که منجر به یادگیری بهتر و مشارکت دانش‌آموزان شود و در این زمینه معلمان باید از روش‌های سنتی به دور بوده و خود را به علم و فناوری روز مجهز کنند.

وی با تقدیر و تشکر از زحمات مدیرکل آموزش و پرورش، معاونان وی و کادر مدرسه فلسطین گفت: همکاران و دانش‌آموزان پرانرژی و بانشاط بحث‌های تحوّلی را در این مدرسه اجرا کردند که صادقانه جای تبریک دارد.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول