اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان اهر:

آرزوی اهری‌ها با راه‌اندازی مجتمع تیزهوشان محقق می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان اهر گفت: با راه‌اندازی مجتمع تیزهوشان در شهرستان اهر آرزوی چند ساله اولیای دانش‌آموزان تحقق می‌یابد.

آرزوی اهری‌ها با راه‌اندازی مجتمع تیزهوشان محقق می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، رضا صدیقی بعد از ظهر امروز در همایش تجلیل از معلمان نمونه استانی و منطقه‌ای اظهار کرد: راه‌اندازی این مجتمع در شهرستان اهر در سفر اخیر ریاست جمهوری به آذربایجان‌شرقی به‌عنوان خواسته شهروندان اهری مورد توجه و تصویب قرار گرفت.

وی تصریح کرد: در حال حاضر با پیگیری‌های انجام شده این مدرسه برای ارائه خدمات آموزشی به دانش‌آموزان تیزهوش شهرستان اهر و شهرهای ارسباران با پذیرش 180 نفر دختر و پسر تیزهوش از سال تحصیلی جدید اقدام به پذیرش خواهد کرد.

فرماندار شهرستان اهر در ادامه منطقه اهر را به دلیل پیشینه تاریخی و فرهنگی یکی از شهرستان‌های پیشرو و فعال در حوزه آموزشی و آموزش عالی برشمرد و تحصیل 22هزار دانش‌آموز و بالغ بر 14 هزار نفر دانشجو در مراکز آموزش عالی،دانشگاه‌های دولتی و آزاد را نشان از ظرفیت بالای شهرستان در حوزه فرهنگی و آموزشی ذکر کرد.

این مقام مسئول با اشاره به سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی، معلمان را قشر تأثیرگذار جامعه در ترویج فرهنگ و علم برشمرد و سرنوشت و آینده جامعه را مرهون فرهنگیان خدوم و تلاشگر عنوان کرد.

وی گفت: فرهنگیان در طول عمر پربرکت انقلاب اسلامی نقشی اساسی در شکل‌گیری انقلاب اسلامی و تداوم آن داشتند.

فرماندار اهر تصریح کرد: ما برای تداوم راه انقلاب همچنین تحقق اصول و آرمان‌ها اسلامی نیازمند تربیت متخصصان، دانشمندان و پژوهشگران متعهد هستیم که در این خصوص نقش معلمان بسیار مهم و بی‌بدیل است.

وی گفت: اکنون که دشمنان اسلام و انقلاب از تمام توطئه‌های استکباری خویش ناامید شده‌اند، تنها راه مقابله با این انقلاب شکوهمند اسلامی را مبارزه با فرهنگ و اعتقادات مردم تصور کرده و بیشترین توجه و حمله را به نسل جوان، این آینده‌سازان جامعه اسلامی معطوف داشته است.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول