اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش مهدیشهر خبر داد:

افزایش پذیرش در پایه اول مدارس نمونه راهنمایی در مهدیشهر

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش شهرستان مهدیشهر از افزایش 20 درصدی پذیرش در پایه اول مدارس نمونه راهنمایی در مهدیشهر خبر داد.

افزایش پذیرش در پایه اول مدارس نمونه راهنمایی در مهدیشهر
علی طاهرزاده امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در مهدیشهر، با تشریح برنامه‎ها و سیاست‏های کاری آموزش و پرورش این شهرستان در سال تحصیلی جاری اظهار داشت: مجتمع‏های آموزشی و پرورشی شهری در این شهرستان فعال شده و هم‏اکنون چهار مجتمع در مهدیشهر فعالیت دارند.
وی بیان کرد: این مجتمع‏ها تحت عنوان "حیات طیبه" به ارائه خدمات آموزشی و پرورشی می‏پردازند و از وزارتخانه در این زمینه برنامه‏ریزی شده است و ما نیز توانستیم ظرفیت‏سازی مناسبی انجام دهیم تا چهار باب از محیط‏های آموزشی به عنوان مجتمع آموزشی و پرورشی تعریف شوند.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان مهدیشهر افزود: سپس برای مدیران این مجتمع‏ها ابلاغ زده و کارها دسته‏بندی شد و در ادامه هماهنگی لازم را برای اجرای برنامه‏های سال تحصیلی جاری به شکل مجتمع در دستور کار قرار دادیم.
طاهرزاده گفت: همچننی یک مجتمع آموزشی و پرورشی روستایی هم در سال گذشته در فولادمحله راه‏اندازی شد که تجربیات خوبی داشت.
وی افزود: این مجتمع در قالب طرح "ترنم ولایت" که ابلاغ شده بود، راه‏اندازی شد و تنها مجتمع روستایی که در حال حاضر در مهدیشهر داریم، مجتمع روستایی فولادمحله است که با عنوان مجتمع "شهید نبی ایمانی" که از معلمان شهید مهدیشهر است، فعالیت می‏کند.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان مهدیشهر در بخش دیگری با اشاره به فعالیت مدارس نمونه راهنمایی در مهدیشهر اظهار داشت: در این حوزه، مدرسه نمونه دخترانه در مهدیشهر تاسیس شد و در قسمت پسران هم تاکنون دو دوره خروجی کلاس سوم راهنمایی را داشته‏ایم.
طاهرزاده اضافه کرد: امسال پذیرش در پایه اول 20 درصد بیشتر بوده و در این بخش افزایش پذیرش داشته‏ایم.
وی بیان کرد: نرم دانش‏آموزان در کلاس‏ها معمولاً بین 25 تا 27 نفر بوده که هم‏اینک 30 تا 35 نفر با 10 درصد افزایش است.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان مهدیشهر بیان کرد: این تعداد بر اساس نظراتی که ارائه شد، باید در دو کلاس درسی باشند؛ چرا که موضوع آموزش در مدرسه‏های نمونه باید دقیق‏تر و حساب شده باشد.
طاهرزاده گفت: از این رو، سعی شد تا بر اساس نرمی که اعلام کردند، کلاس‏ها را دایر کنیم.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول