اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دنا:

قانونمندی سرلوحه کار مدیران دنا شود

خبرگزاری فارس: فرماندار دنا گفت: برای توسعه بیشتر شهرستان و خدمت‌رسانی بهتر به مردم، وقت‌شناسی و قانونمندی سرلوحه کار مدیران دنا شود.

قانونمندی سرلوحه کار مدیران دنا شود

به گزارش خبرگزاری فارس از دنا، سید نظام‌الدین حسینی رضایی صبح امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی دنا، نظم و انضباط را سرلوحه کارها دانست و عنوان کرد: تأخیر در جلسات به صلاح نیست و جلسات باید رأس ساعت مقرر شروع شود و این قانونمندی را به جامعه تسری دهیم.

فرماندار دنا برنامه شورای فرهنگ عمومی را برای همه دستگاه‌ها لازم‌الاجرا دانست و یادآور شد: مصوبات شورای فرهنگ عمومی باید اجرایی شود و تحول عظیمی در بحث فرهنگی به وجود آید و پیگیری مصوبات قبل باید دنبال شود.

وی به نهادینه کردن فرهنگ نماز در جامعه اشاره کرد و گفت: ستاد اقامه نماز عملکرد ادارات در مورد نماز را مورد ارزیابی قرار دهد چرا که نماز و قرآن باید در خانه، مدرسه، جامعه و دانشگاه نهادینه شود و نماز به صورت جماعت با حضور روحانیون برگزار شود.

رضایی تصریح کرد: در جلسات مختلف تبلیغ و بستر لازم برای حضور اقشار مختلف مردم در نماز جمعه فراهم شود زیرا هر چه داریم از نماز است.

فرماندار دنا با اشاره به اینکه در آستانه محرم قرار داریم، تاکید کرد: هر چه داریم از محرم و صفر است که لازم بوده در این ایام از محضر روحانیون استفاده بهینه شود و فرمایشات مقام معظم رهبری را سرلوحه و فصل‌الخطاب خود قرار دهیم.

وی استقلال و عزت و سرفرازی را از برکت نظام ولایی و وجود رهبر معظم و روحانیت جلیل‌القدر دانست و خاطرنشان کرد: جوانان ما تربیت شده علما و پرورش یافته علما هستند و در هشت سال دفاع مقدس در مقابل متجاوزان ایستادند که همه غرب یک طرف و جمهوری اسلامی در طرف دیگر بود و یک وجب از خاک این کشور به دست دشمن نیفتاد.

این مسئول ارشد اجرایی در دنا تصریح کرد: بین علما و مردم باید وحدت وجود داشته باشد چرا که علما بین مردم بوده و خواهند بود و هر جا اختلافات ایجاد شد کارها رها می‌شود.

رضایی افزود: در طی تاریخ نه تنها عزاداری برای امام حسین (ع) تعطیل نشد بلکه به یک فرهنگ تبدیل شد و انقلاب ما نیز برگرفته از نهضت امام حسین (ع) است و همین باعث صدور انقلاب ما شد.

فرماندار دنا عشق به امام حسین را جاودانگی دانست و گفت: در قضیه شهادت امام حسین (ع) حرارتی در دل مسلمانان ایجاد شده که تا قیامت خاموش نخواهد شد.

لازم به ذکر است در این جلسه در مورد تکمیل ساختمان تبلیغات اسلامی این شهرستان رایزنی و مقرر شد هر چه سریع‌تر این ساختمان تکمیل و راه‌اندازی شود.

انتهای پیام/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول