اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت دهدشت:

ترویج فرهنگ کتابخوانی در اولویت کار مدیران قرار گیرد

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت دهدشت با اشاره به اهمیت فرهنگ کتاب و کتابخوانی در توسعه و تعالی جامعه در ابعاد مختلف گفت: مدیران باید ترویج و توسعه فرهنگ کتابخوانی را در اولویت کار خود قرار دهند.

ترویج فرهنگ کتابخوانی در اولویت کار مدیران قرار گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، حجت‌الاسلام سید عبدالمطلب تقوی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه دهدشت با توصیه خود و همه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: هیچ سدی محکم‌تر و قوی‌تر از تقوای الهی در برابر امیال و خواست‌های شیطان وجود ندارد.

خطیب موقت جمعه دهدشت با بیان اینکه رعایت تقوا و پرهیزگاری باعث سعادت انسان در دنیا و آخرت خواهد شد، تصریح کرد: همه ما باید به سمتی حرکت کنیم که توجه به رعایت تقوای الهی روز به روز افزایش یابد.

تقوی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اهمیت خلوص نیت در کارها ابراز داشت: اگر بذر اخلاص در نیت‌ها کاشته شود انسان به سرمنزل مقصود و رشد و کمال دست خواهد یافت.

خطیب موقت جمعه دهدشت افزود: با وجود اخلاص بصیرت‌ها و بینش‌ها نافذ و نورانی می‌شود و دل و جان انسان رنگ خدایی و ربانی به خود می‌گیرد.

وی افزود: انسان مخلص به فکر انجام وظیفه است و خداوند هم وعده داده که به انسان‌های مؤمن و مخلص موقعیت و محبت مردمی و اجتماعی عنایت کند.

تقوی در ادامه با اشاره به ارتحال ملکوتی آیت‌الله ملک‌حسینی خاطرنشان کرد: مردم استان و همچنین شهرستان کهگیلویه با حضور در مراسم تشییع و بزرگداشت آن فقیه عالیقدر میزان ارادت خود به روحانیت و ولایت را نشان دادند.

خطیب موقت جمعه دهدشت در ادامه با اشاره به روز خانواده و اهمیت این بنیان مقدس تاکید کرد: در اسلام هیچ نهادی مقدس‌تر و بلندمرتبه‌تر از نهاد خانواده وجود ندارد.

تقوی عنوان داشت: امروزه غرب و استکبار بیش از هر چیز بنیان خانواده‌های ما را مورد هجمه قرار داده‌اند چرا که فهمیده‌اند برای تسلط بر یک کشور باید جامعه و در رأس آن خانواده‌ها را متزلزل کنند.

وی همچنین با اشاره به سالروز و هفته کتاب و کتابخوانی یادآور شد: ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی باید از اولویت‌های کاری مدیران و نیز خانواده‌های ما قرار گیرد.

تقوی اذعان داشت: اگر کتاب و کتابخوانی در یک جامعه رواج یابد آن جامعه به سمت تعالی و پیشرفت هر چه سریعتر رهنمون خواهد شد.

انتهای پیام/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول