اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی همدان:

مدیران کنترل هزینه‌ها را در اولویت‌های کاری خود قرار دهند

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان گفت: تمام مدیران ستادی و روسای ادارات موظف هستند با توجه به سخنان رهبر معظم انقلاب کنترل هزینه‌ها را در اولویت‌های کاری خود قرار دهند.

مدیران کنترل هزینه‌ها را در اولویت‌های کاری خود قرار دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، غلامرضا سقندلی بعد از ظهر امروز در جلسه‌ای که به منظور بررسی فعالیت‌های مرتبط با بخش راهداری این اداره کل و آمادگی شهرستان‌ها برای راهداری زمستانی تشکیل شد، اظهار کرد: کمبود اعتبارات، نباید اثری در ارائه خدمت درست و به موقع و راهداری زمستانی داشته باشد.

وی یادآور شد: با توجه به آماده‌سازی هر دو باند شمالی و جنوبی آزادراه ساوه ـ همدان، این آزادراه به مدت یک ماه بسته خواهد بود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری و سران سه قوه در مورد مدیریت انقباضی و کنترل هزینه‌ها افزود: تمام مدیران ستادی و رؤسای ادارات موظف هستند با توجه به سخنان رهبر معظم انقلاب کنترل هزینه‌ها را در اولویت‌های کاری خود قرار دهند.

وی بیان داشت: در زمانی که اعتبارات به اندازه کافی وجود داشته باشد مدیریت آن کاری آسان است اما مدیر واقعی شخصی است که مدیریت انقباضی را با توانمندی انجام دهد و این موضوع همکاری همه مدیران و کارکنان را می‌طلبد.

سقندلی اضافه کرد: ما موظف هستیم از امکانات موجود استفاده کرده و در مواردی که نیاز شدید به خریداری بود این کار انجام شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان تصریح کرد: شورای اداری اداره کل راه و شهرسازی استان، در شهرستان‌ها هر سه ماه یک بار با حضور مدیران و رؤسای شهرستان‌ها برگزار می‌شود.

وی با اشاره به نزدیک شدن فصل زمستان بر آمادگی هر چه بیشتر برای مقابله با فصل سرما و برف به ویژه در شهرستان‌های برفگیر و شمالی استان تأکید کرد و افزود: رؤسای ادارات راه و شهرسازی در استان با تشکیل کمیته‌ای هر ماه باید از پروژه‌های یکی از شهرستان‌ها بازدید و موارد نقص را برای اصلاح امور به یکدیگر تذکر و یادآوری کنند. 

سقندلی خاطرنشان کرد: مدیریت و صرفه‌جویی در بحث سوخت از اولویت‌های کاری رؤسای ادارات بوده و این موضوع باید به نحوی انجام شود که از کارهای غیر ضروری پرهیز شود.

در این جلسه رؤسای ادارات شهرستانی ضمن ارائه گزارش از نحوه عملکرد خود به بیان دیدگاه‌ها، مسائل و مشکلات موجود در بحث راهداری پرداختند.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول