اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی ایلام:

مدیران ناکارآمد باید جای خود را به نیروهای انقلابی و کارآمد دهند

خبرگزاری فارس: دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان ایلام گفت: برای توسعه استان ایلام مدیران ناکارآمد باید جای خود را به نیروهای انقلابی و کارآمد دهند.

مدیران ناکارآمد باید جای خود را به نیروهای انقلابی و کارآمد دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، نصرت‌الله حیدری ظهر امروز در نشست با اعضای شورای مرکزی حزب مؤتلفه استان ایلام اظهار داشت: دیگر وقت آن رسیده که مدیران نالایق و ناکارآمد جای خود را به مدیران دلسوز نظام و کارآمد دهند.

وی ادامه داد: استان ایلام تشنه حرکت به سمت توسعه و آبادانی است و این توسعه و آبادانی با مدیران ناکارآمدی که دل در گروی جریاناتی غیر از خط مستقیم انقلاب اسلامی دارند، محقق نمی‌شود.

این فعال سیاسی تصریح کرد: نباید با مدیرانی که سیاستشان با سیاست‌های نظام همخوانی ندارد مماشات شود پرونده این افراد در گذشته و اکنون نیز برای مردم استان و مسئولان امر بسیار شفاف و روشن است. 

حیدری با بیان اینکه مردم ایلام به نجابت و وقار معروفند، تصریح کرد: این مردم همواره در تاریخ ایران مرزدارانی صدیق و وفادار بوده‌اند و آن را در عمل نیز به اثبات رسانده‌اند.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان ایلام گفت: مردم ایلام طعم شیرین خدمات انقلاب را چشیده‌اند، این مردم را نباید در کوران حوادث فراموش کرد.

وی با بیان اینکه مردم ایلام امروز با مشکلات فراوانی روبرو هستند، ادامه داد: به جرات می‌توان گفت آثار آزار دهنده تورم و گرانی در ایلام بیش از دیگر نقاط کشور ملموس است.

این فعال سیاسی اضافه کرد: بیکاری افسار گسیخته، رکود در بخش صنعت، خشکسالی در بخش کشاورزی، ناکارآمدی دستگاه‌های اداری در کنار گرانی فزاینده بر چهره مظلوم مردم ایلام غبار غم نشانده است.

حیدری تصریح کرد: مسئولان استان باید بیش از گذشته در این راستا تلاش کنند و از هیچ کوششی دریغ نورزند استان ایلام بیش از هر زمان دیگری تشنه کار و فعالیت است.

انتهای پیام/ل20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول