اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ایلام:

عده‌ای در کنار مدیران ناکارآمد از رانت‌های میلیاردی استفاده می‌کنند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: عده‌ای در کنار مدیران ناکارآمد از رانت‌های میلیاردی استفاده می‌کنند و برخی هم با مدرک تحصیلی سیکل پروژه‌ها و پیمانکاری‌های میلیاردی دریافت کرده‌اند.

عده‌ای در کنار مدیران ناکارآمد از رانت‌های میلیاردی استفاده می‌کنند

احمد شوهانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: در شرایطی که وضعیت تحریم‌ها شدت بیشتری یافته و مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی بیاناتی اظهار داشتند باید مدیران دولتی در این راستا تلاش بیشتری داشته باشند.

وی با بیان اینکه اجرای بیانات رهبری نیازمند برنامه‌ریزی مدیران است، ادامه داد: مدیران باید بتوانند از امکاناتی که در اختیار دارند بیشترین استفاده را برای مردم داشته و به مردم سود و بهره برسانند.

شوهانی تصریح کرد: مدیران مردمی و دلسوز در این راه موفق خواهند شد و مدیرانی که غیر این مسیر را دنبال کنند قطعا موفق نخواهند بود.

ایلام نیازمند مدیرانی دلسوز، انقلابی و مردمی است

نماینده مردم ایلام، ایوان، مهران، ملکشاهی، سیروان و چرداول در مجلس شورای اسلامی گفت: در استان ایلام ضمن احترام برای غاطبه مدیران، اما برخی مدیران ناکارآمد نیز داریم. 

وی ادامه داد: باید برای قدم گذاشتن در مسیر توسعه، مدیران ناکارآمد جای خود را به مدیران کارآمد دهند.

این نماینده مجلس اضافه کرد: مدیران جوان، دلسوز، تحصیلکرده و متعهد به نظام و انقلاب در استان ایلام کم نیستند که باید از این ظرفیت استفاده بهینه شود.

شوهانی تصریح کرد: امیدوارم استاندار جدید ایلام بررسی جدیدی روی مدیران استان انجام دهد و مدیرانی که لیاقت خدمت به مردم را ندارند و در عرصه فعالیت ناکارآمد هستند و ناکارآمدی آنها برای مردم به اثبات رسیده، جای خود را به مدیران لایق و کارآمد دهند.

نماینده مردم ایلام، ایوان، مهران، ملکشاهی، سیروان و چرداول در مجلس شورای اسلامی گفت: در کنار برخی از مدیران نالایق، افراد رانت‌خوار نیز وجود دارند.

وی ادامه داد: شاید هم در کنار برخی مدیران توانمند، افراد رانت خوار وجود داشته باشند که باید این رویه تغییر کند و برای سلامتی استان و نظام باید با رانتخواری مقابله شود.

این نماینده مجلس اضافه کرد: من به نوبه خود به عنوان نماینده مردم ایلام، ایوان، مهران، ملکشاهی، سیروان و چرداول در مجلس شورای اسلامی از هرچه به رانتخواری منجر می‌شود به شدت مخالف هستم و تا آنجایی که در توان داشته باشم ریشه‌کن خواهم کرد.

عده‌ای در کنار مدیران ناکارآمد به رانتخواری مشغول هستند

نماینده مردم ایلام، ایوان، مهران، ملکشاهی، سیروان و چرداول در مجلس شورای اسلامی گفت: عده‌ای وجود دارند که در کنار مدیران استان از رانت‌های میلیاردی استفاده می‌کنند. 

وی ادامه داد: عده‌ای هم وجود دارند که با مدرک تحصیلی سیکل پروژه‌ها و پیمانکاری‌های میلیاردی دریافت کرده‌اند.

این نماینده مجلس اضافه کرد: عده‌ای از افرادی که در کنار مدیران قرار دارند یک شبه ره 100 ساله را پیموده‌اند، بر این اساس باید مدیران مبارزه با رانت‌خواری را در دستور کار خود قرار دهند.

مدیران دولتی باید خود را با دولت همراه کنند

شوهانی تصریح کرد: مدیران باید همراه دولت باشند و از دولت حمایت کنند تا مردم بتوانند از این منظر منتفع شوند.

نماینده مردم ایلام، ایوان، مهران، ملکشاهی، سیروان و چرداول در مجلس شورای اسلامی گفت: عده‌ای از مدیران در برخی از بخش‌های مدیریتی همراه دولت نبوده که استاندار ایلام در نخستین فرصت تکلیف این افراد را معین کند.

وی ادامه داد: مدیران باید با دولت و سیاست‌های دولت خود را همراه کنند، این موضوع نیز باید در عمل محقق شود و نه تنها در شعار به آن دقت شود.

این نماینده مجلس اضافه کرد: مدیران باید در خصوص شعارهای خوب رئیس جمهور تلاش کنند اگر چه انتقاداتی به برخی از فعالیت‌های رئیس جمهور وارد است اما مدیران دولتی در ایلام باید خود را با سیاست‌های دولت همراه کنند تا امتیازهای بیشتری را برای مردم استان دریافت کنند.

شوهانی تصریح کرد: دولت در بخش‌هایی از جمله توجه به مناطق محروم کشور سیاست‌های ویژه‌ای داشته که باید مدیران در این راستا گام بردارند.

نماینده مردم ایلام، ایوان، مهران، ملکشاهی، سیروان و چرداول در مجلس شورای اسلامی گفت: مدیران باید خود را با دولت هماهنگ کنند تا مردم منتفع این فعالیت‌ها شوند.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، چگونه ممکن است مدیری که در ستاد انتخاباتی سران فتنه در کمیته‌های مختلف سمت داشته و فیلم فعالیت آن موجود است، سکان یک مجموعه دولتی را در دست بگیرد.

با وجود این گونه از مدیران در بخشی از ادارات استان امکان اجرای سیاست‌های دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی وجود ندارد.

چگونه ممکن است مدیری که در بخش‌های دیگر مدیریتی خود سابقه اسفباری دارد، دوباره در پست‌های مدیریتی از او استفاده شود و به جای جذب نخبگان و کارشناسان و خدمت به مردم در حیطه مسئولیتی خود سبب نارضایتی کارکنان و مردم شود، چنین مدیری باید در نخستین فرصت عزل شود و جای خود را به مدیران کارآمد، انقلابی و توانمند بدهد.

مدیران باید تکلیف خود را با جریان فکری و پست مدیریتی خود مشخص کنند. در استان ایلام هستند مدیرانی که از جریان فتنه حمایت کرده و اکنون از خودروی دولتی به عنوان مدیر بهره‌مند هستند.

شناسایی این افراد از سوی مردم کار سختی نیست و خود مردم نیز به راحتی این افراد را شناسایی کرده و از استاندار جدید ایلام انتظار است این افراد را عزل و افراد انقلابی و کارآمد را جایگزین آنان کند.

انتهای پیام/ل20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول