اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار قم:

عزم مدیران و مشارکت شهروندان مسیر پیشرفت را هموار می‌کند

خبرگزاری فارس: شهردار قم گفت: عزم راسخ مدیران و حضور فعال و اثرگذار شهروندان در تصمیم‌گیری‌ها و اداره شهر راه رسیدن به موفقیت را هموار می‌کند.

عزم مدیران و مشارکت شهروندان مسیر پیشرفت را هموار می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم محمد دلبری شهردار قم عصر امروز در مراسم جشن شکرانه خدمت ویژه تجلیل از مدیران ادوار مختلف شهرداری و همچنین بازنشستگان با اشاره به جایگاه شهر قم گفت: بدون تردید نمی‌توان شکل‌گیری انقلاب اسلامی را اتفاقی کوچک دانست و کانون حرکت و شروع جنبش را از یاد برد.

وی افزود: قم خاستگاه، پرچم‌دار و هویت‌بخش عدالت‌خواهی و اسلام‌خواهی در پهنه خاک سرزمین مهر و دوستی زیر لوای رهبری اندیشمند و آینده‌نگر، نام خویش را بر باورها و ارزش‌های این نظام مقدس و الهی برای همیشه تاریخ ثبت کرده است.

دلبری گفت: بی‌شک وقوع انقلاب اسلامی ایران از ابتدا تاکنون منشأ خدمات بسیار و بی‌شمار در این مرز و بوم بوده است.

شهردار قم اضافه کرد: در این میان یکی از مهم‌ترین حوزه‌های خدمت‌رسانی و خدمتگزاری به مردم خوب و فهیم ایران اسلامی فعالیت‌های زیرساختی شهری و روستایی بوده است.

وی یکی از بیشترین ارتباط‌ها میان مردم و ادارات را با کارمندان شهرداری دانست و افزود: شهرداری‌ها به عنوان نهادی که تماس مستقیم و چهره به چهره با مردم دارند همیشه در صف اول خدمت بی‌منت به شهروندان قرار داشته‌اند چرا که زندگی روزمره و حیات اجتماعی ایشان در گرو تلاش و همت خادمان آنان در مدیریت شهری است.

وی ادامه داد: رشد، شکوفایی و بالندگی فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی‌، رفاهی‌، سلامت، ترافیکی و عمرانی و ده‌ها خدمت دیگر از جمله خدمات ماندگار به شهر و شهروندان است.

دلبری تصریح کرد: عزم راسخ مدیران و وفاق همه جانبه مسئولان و استفاده از خرد جمعی و مدیریت مشارکت محور از یک سو و حضور فعال و اثرگذار شهروندان عزیز و تمام ذینفعان در تصمیم‌گیری‌ها و اداره شهر از سوی دیگر راه رسیدن به موفقیت را هموار می‌کند.

شهردار قم گفت: در این راستا نباید از نقش بی‌بدیل شوراهای اسلامی برای تحقق این مهم به عنوان مهمترین پایگاه مردم نهادی که با آرای مستقیم مردم منتخب می‌شوند غافل ماند.

وی خدمت به مردم را وظیفه‌ای خطیر توصیف کرد و افزود: تاکنون با همکاری شوراهای اسلامی و با توکل بر خداوند و کرامت حضرت معصومه سلام‌الله علیها و اهل بیت علیهم‌السلام این مسئولیت خطیر به بهترین نحو ممکن انجام شده است.

وی ابراز داشت: چه بسیار تلاشگران و خادمانی که تنها برای رضای حضرت حق و بهبود کیفیت مدیریت شهری و ارتقای سطح زندگی ولی نعمتان این انقلاب وارد عرصه شده و پس از مدتی پرچم خدمت‌ را به خادم دیگری سپرده‌اند تا با اندیشه‌های نوین، امور شهر به نحو مطلوب استمرار داشته باشد.

دلبری ادامه داد: ما بر این باوریم نام نیک و بلندای وجودی افرادی که خود را وقف خدمت به مردم کرده‌اند نزد پروردگار و اهل بیت علیهم‌السلام که این شهر حرم ایشان است تا قیامت ماندگار خواهد ماند، چرا که روزگاری دور و نزدیک موهبت خدمت به زائرین و مجاورین این حرم را بر دوش کشیده‌اند.

شهردار قم اظهار کرد: به همین دلیل بر خود فرض دانستیم با نگاهی به مبانی دین و بر اساس آموزه‌های اخلاقی و الهی از کسانی که ردای خدمت به مردم را به تن کرده‌اند، تقدیر کنیم.

وی اذعان کرد: این افراد اعم از اعضای شورای اسلامی بعد از انقلاب اسلامی تاکنون و همچنین بازنشستگان دو سال اخیر خانواده بزرگ شهرداری هستند که بخش عمده‌ای از عمر خویش را در رشد و تعالی و پویایی شهر خون و قیام سپری کرده‌اند.

انتهای پیام/ش10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول