اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور بسیجیان

بزرگترین رزمایش تاریخ استان ایلام برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: بزرگترین رزمایش تاریخ استان ایلام با حضور بسیجیان برگزار می‌شود.

بزرگترین رزمایش تاریخ استان ایلام برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، جانشین فرماندهی سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام صبح امروز در جلسه ستاد پشتیبانی رزمایش بزرگ محرم اظهار داشت: رزمایش بزرگ محرم با حضور 113 دسته در قالب 14 گردان بیت المقدس به مدت دو روز در تاریخ 29 و 30 آبان ماه امسال در محل قرارگاه حضرت امیر (ع) بانروشان برگزار می‌شود.

سرهنگ پاسدار عبدالصاحب طهماسبی افزود: این رزمایش رزمی فرهنگی به دنبال فرمایشات مقام معظم رهبری در سفر به کرمانشاه و تأکید ایشان بر بالا بردن توان رزمی بسیج تدارک دیده شده است.

جانشین فرماندهی سپاه استان ایلام با بیان اینکه اولین بار است که رزمایشی با این استعداد و توان رزمی در سطح استان برگزار می‌شود، گفت: این رزمایش متکی بر اصول نوین جنگ روز و نبرد نامتقارن بوده و تمامی گردان‌های حاضر به صورت خودکفا عمل خواهند کرد.

معاون نیروی انسانی استانداری ایلام نیز در این جلسه گفت: رزمایش محرم از طرح‌های بزرگ استانی و مورد تأکید فرمانده معظم کل قواست.

موسی کریمی ادامه داد: ستادی چابک در استانداری جهت هماهنگی و پیگیری امورات رزمایش تشکیل خواهد شد.

وی اظهار داشت: به تمامی ادارات نیز ابلاغ خواهیم کرد که نیروهای بسیجی را جهت شرکت در این رزمایش آزادسازی کرده و در اختیار گردان‌های عمل کننده قرار دهند.

فرماندار ایلام نیز در این نشست، برگزاری رزمایشی با این توان و استعداد را نشانگر اوج اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و گفت: این رزمایش نشان می‌دهد که بعد از 33 سال تحریم، این انقلاب همچنان به سوی قله‌های عزت و افتخار پیش می‌رود.

ولی‌الله حیاتی با بیان اینکه در فرمانداری ایلام تمام امکانات خود را در اختیار برگزاری رزمایش محرم قرار خواهیم داد، افزود: در شرایط حساس امروز که دشمنان به دنبال براندازی نظام هستند وظیفه ما در دفاع از انقلاب اسلامی دوچندان است و اجرای هرچه قدرتمندتر این رزمایش نشانگر اقتدار نظام اسلامی خواهد بود.

انتهای پیام/ل20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول