اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته هشتم لیگ استان بوشهر/

پرسپولیس آب‌پخش سپاهان بوشهر را گلباران کرد

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال پرسپولیس آب‌پخش موفق شد با پنج گل مهمان خود سپاهان بوشهر را مغلوب سازد.

پرسپولیس آب‌پخش سپاهان بوشهر را گلباران کرد

به گزارش خبرنگار فارس از دشتستان پرسپولیس آب‌پخش که نخستین مسابقه خود را با سرمربیگری مهرداد فرخنده‌پی برگزار می‌کرد، عصر امروز و از هفته هشتم مسابقات لیگ دسته اول استان بوشهر در ورزشگاه تختی برازجان میزبان سپاهان خورموج بود که موفق شد با نتیجه پنج بر یک مقابل میهمان خود به برتری دست یابد.

سرخپوشان آب‌پخشی از همان ابتدای کار عزم خود را برای کسب سه امتیاز این مسابقه جزم کرده بودند و با فوتبال رو به جلو و سراسر حمله خود موقعیت‌های بسیار خوبی را روی دروازه سپاهان ایجاد کردند و با گل‌های حمید دهقانی و دو گل از محمد دهقانی سه بر صفر مقابل حریف خود جلو افتادند.

تیم سپاهان نیز در آخرین دقایق نیمه اول موفق شد روی یک ارسال یکی از گل‌های خورده را جبران کند تا دو تیم با نتیجه سه بر یک به رختکن بروند.

تیم سپاهان که با گل دقیقه پایانی نیمه اول مقداری روحیه گرفته بود، در اغاز نیمه دوم نیز با اعلام پنالتی از سوی داور مسابقه موقعیت مناسبی برای کم کردن اختلاف داشت ولی نتوانست از این موقعیت مناسب بهره ببرد و توپ مهاجم این تیم به آسمان رفت.

پرسپولیس در ادامه مسابقه باز هم سوار بر بازی بود و بارها توانست موقعیت‌های مناسبی را روی دروازه سپاهان ایجاد کند و محمد دهقانی و احسان باصولی دو گل دیگر برای پرسپولیس به ثمر رساندند تا بازی با نتیجه پنج بر یک به سود پرسپولیسی‌ها به پایان برسد.

پرسپولیس با این نتیجه یک رده در جدول رده‌بندی صعود کرد و به رده سوم جدول رسید.

مهرداد فرخنده‌پی سرمربی پرسپولیس پس از پایان این مسابقه به خبرنگار فارس گفت: بازی خوبی انجام دادیم و بازیکنان ما هر چه در توان داشتند را در زمین پیاده کردند و توانستیم به نتیجه مورد نظر دست یابیم.

وی ادامه داد: تا آغاز نیم فصل دوم سه هفته فرصت داریم و امیدواریم در این فرصتی که در اختیار داریم، تیم خود را به خوبی برای ادامه مسابقات آماده کرده و بتوانیم امتیازهای از دست رفته را جبران کنیم و به صدر جدول نزدیک شویم.

سرمربی پرسپولیس آب‌پخش اضافه کرد: ابزار بسیار خوبی در دست داریم و با این بازیکنانی که تلفیقی از جوانی و تجربه هستند، در نیم فصل دوم برای قهرمانی می‌جنگیم.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول