اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بهبهان:

همکاری خیرین بهبهان معادل 16 استان است

خبرگزاری فارس: فرماندار بهبهان گفت: همکاری خیرین بهبهانی به میزان 16 استان کشور پررنگ و سازنده است.

همکاری خیرین بهبهان معادل 16 استان است

به گزارش خبرگزاری فارس از بهبهان فرهاد باذلی‌محبوب در مراسم افتتاح مدرسه خیرساز دکتر سیدمحمد عادلی با تبریک آغاز سال تحصیلی اظهار کرد: بهبهان در خصوص خیرین مدرسه‌ساز در سطح خوزستان و حتی کشور پیشتاز است به گونه‌ای که میزان همکاری این افراد در این شهرستان معادل 16 استان کشور است.

وی تصریح کرد: در همین سال تحصیلی سه مجتمع بزرگ آموزشی خیرساز را به بهره‌برداری می‌رسانیم که نشان از توجه و تلاش خیرین بهبهانی به این موضوع مهم و ارزشمند دارد.

فرماندار بهبهان بیان کرد: مجموعه خیرین بهبهان با این عملکرد مثبت و کم‌نظیر نشان دادند که در کشور سرآمد بوده و ما نیز به عنوان عضوی از این شهر به این موضوع افتخار می‌کنیم.

وی به سوابق علمی و وضعیت تحصیلی دانش‌آموزان بهبهانی اشاره کرد و گفت: دانش‌آموزان این شهرستان همواره افتخارات و موفقیت‌های بسیار زیادی را کسب کرده‌اند که برای مثال در کنکور امسال در یک کلاس 14 نفر در رشته پزشکی قبول شده و در سال‌های گذشته نیز حد نصاب‌های خوبی را از خود به جا گذاشته‌اند.

باذلی‌محبوب تصریح کرد: مردم این شهر نیز برای تحصیل فرزندان خود تلاش زیادی کرده و تمام وجود خود را برای پیشرفت آنها در عرصه علمی می‌گذارند که به همین دلیل در کشور زبانزد هستند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: داشتن پزشکان کارآمد، مدیران و مسئولان عالی‌رتبه و توانمند در سطح کشور و حتی بین‌الملل نیز ناشی از همین توجهات و سطح علمی و استعداد بالای فرزندان این شهر است.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول