اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس امور مشترکان شرکت آبفار مازندران خبر داد

تسریع در فرآیند صدور قبض مشترکان آب روستایی

خبرگزاری فارس: رئیس امور مشترکان شرکت آبفار مازندران گفت: فرآیند صدور قبض برای مشترکان آب روستایی برای صرفه‌جویی در هزینه و زمان تسریع می‌شود.

تسریع در فرآیند صدور قبض مشترکان آب روستایی

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از اداره روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران، یک دوره کارگاه آموزشی دستگاه قرائت کنتور  PDL-600 به منظور قرائت صحیح و مکانیزه کنتور آب مشترکین با همکاری شرکت برون‌سپاری طرف قرار داد با شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران برگزار شد.

رئیس امور مشترکان شرکت آبفار مازندران در حاشیه  برپایی این کلاس آموزشی گفت: شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران در راستای قرائت صحیح کنتور آب و جلوگیری از خطاهای احتمالی 55 دستگاه قرائت کنتور مکانیزه PDL-600 را خریداری کرده و به منظور آموزش آبداران و نحوه کار با دستگاه‌های مکانیزه این کلاس آموزشی را برگزار کرده است.

عیسی یزدانی افزود: در این کلاس آموزشی کارشناسان مجرب شرکت سنجش‌افزار آسیا به مسئولان امور مشترکان امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان‌ها، اپراتورهای رایانه و ماموران قرائت کنتور آب آموزش‌های لازم را ارائه دادند.

وی قابلیت‌های این دستگاه را مجهز بودن به سامانه GPS  عنوان کرد و گفت: با به کارگیری این دستگاه‌ها مختصات جغرافیایی دقیق محل نصب کنتور در هنگام قرائت ثبت شده و از خطاهای احتمالی ثبت اطلاعات نیز جلوگیری می‌شود.

یزدانی مزایای دیگر این دستگاه‌های مکانیزه را تسریع در فرآیند صدور قبض برای مشترکین آب روستایی و صرفه‌جویی در هزینه و زمان بیان کرد و اظهار داشت: تاکنون 55 دستگاه برای آبدارانی که بیش از 1500 مشترک را زیر پوشش دارند، تهیه شده که البته در آینده برای همه آبداران خریداری می‌شود.

انتهای پیام/خ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول