اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تعاون، کار و رفاه اجتماعی آبیک:

شرکت کاغذ الموت ورشکسته نشده است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان آبیک گفت: شرکت کاغذ الموت ورشکسته نشده، چراکه در این زمینه درخواستی از سوی مدیران این شرکت ارائه نشده است.

شرکت کاغذ الموت ورشکسته نشده است

وحید انتظاری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبیک اظهار کرد: شرکت کاغذ الموت جزو شرکت‌های بزرگ کاغذسازی و کارتن‌سازی در کشور است که متأسفانه چند سال پیش به دلیل وقوع آتش‌سوزی دچار مشکل شد و بر مشکلات این شرکت افزوده شد.

وی افزود: شرکت کاغذ الموت از شرکت‌های هایتک، با توان تولید و تکنولوژی بالای شهرستان آبیک است که روزانه 500 هزار متر تولید مقوا داشته است.

این مسئول ادامه داد: از خرداد ماه امسال بخش مقواسازی و از شهریور ماه بخش کاغذسازی شرکت الموت تعطیل شده است.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان آبیک خاطرنشان کرد: به اذعان رئیس امور اداری شرکت الموت، مدیرعامل این شرکت در حال رایزنی با سرمایه‌گذاران است تا بتواند به طور مجدد فعالیت خود را آغاز کند.

انتظاری بیان کرد: شرکت کاغذ الموت وابستگی به خارج ندارد بنابراین می‌تواند با فراهم کردن بسترهای لازم و آغاز فعالیت خود به تولید بپردازد چراکه با توجه به تحریم‌های موجود بهترین فرصت استثنایی را برای فروش محصولات خود خواهد داشت.

وی اذعان کرد: مسئولان استان قزوین و شهرستان آبیک به طور جدی در حال پیگیری مشکلات شرکت کاغذ الموت هستند.

تحریم‌ها فرصت مناسب برای سازندگی است

رئیس اداره تعاون،‌ کار و رفاه اجتماعی شهرستان آبیک در ادامه گفت‌وگو تحریم‌ها را بهترین فرصت برای سازندگی کشور دانست و تصریح کرد: با تشکیل تیم‌های تحقیقاتی و نیازهای کشور و برنامه‌ریزی می‌توان تهدیدات و تحریم‌ها را به فرصت تبدیل کرد، گرچه در درازمدت به نفع مردم و سرمایه‌گذار خواهد بود.

انتظاری اضافه کرد: بنگاه‌های اقتصادی باید با تحرک و پویایی در بخش تحقیقاتی و آزمایشگاهی بر اساس نیازسنجی دست به تولید بزنند که دولت نیز در این زمینه حمایت‌های لازم را خواهد داشت.

وی ادامه داد: با فروش محصولات و تولیدات داخلی، چرخ اقتصادی کشور نیز توقف نخواهد کرد.

انتظاری با بیان اینکه شرکت گوشت شهرستان آبیک یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های خاورمیانه بوده است، افزود: هر شرکتی چند مرحله کاری دارد که می‌توان به کارآفرینی، شکل‌گیری و رشد و بلوغ و نیز افول اشاره کرد و از نظر علمی ثابت شده که هر شرکت و واحدی افولی دارد، برای سرپا ماندن باید محصول دیگری را جایگزین کرد.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول