اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت کبدی استان کرمانشاه عنوان کرد

مشکلات مالی دلیل انصراف از شرکت در لیگ برتر

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت کبدی استان کرمانشاه گفت: به دلیل نداشتن منابع و حامی مالی، از شرکت در مسابقات لیگ برتر انصراف داده‌ایم.

مشکلات مالی دلیل انصراف از شرکت در لیگ برتر

مراد کرمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: کبدی استان کرمانشاه با توجه به حضور بازیکنان کرمانشاهی در تیم‌های ملی و کسب مقام‌های مختلف در مسابقات کشوری توانسته است، نشان دهد که می‌تواند حرفی برای گفتن داشته باشد.

کرمی افزود: با توجه به توانایی ورزشکاران این رشته در کرمانشاه، سهمیه شرکت در لیگ برتر در این رشته به کرمانشاه تعلق گرفت، اما به دلیل مشکلات مالی و نبود اسپانسر و حامی مالی برای شرکت در این مسابقات، از شرکت در لیگ برتر انصراف دادیم.

وی تاکید کرد: حضور در لیگ‌های ورزشی علاوه بر توانایی فنی لازم، نیازمند پشتوانه و حمایت‌های مالی است زیرا حضور در چنین میادینی هزینه‌های زیادی را دارد.

رئیس هیئت کبدی استان کرمانشاه افزود: در این شرایط بازیکنان کرمانشاهی به دلیل نبود تیمی که در لیگ شرکت کند، به شهرهای دیگر مهاجرت می‌کنند.

کرمی خاطرنشان کرد: انصراف از لیگ اتفاق خوبی نبود، اما در شرایطی که پشتوانه‌های لازم مهیا نباشد، امکان حضور در این لیگ وجود ندارد. 

انتهای پیام/ب30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول