اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن اصفهان:

تولید با سالی 60 درصد خروج ارز از کشور ارزش ندارد

خبرگزاری فارس: رئیس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن اصفهان گفت: تولیدی که سالی 50 تا 60 درصد ارز را از کشور خارج می‌کند، ارزشی ندارد و تولیدات داخلی در این خصوص باید تجزیه و تحلیل شود.

تولید با سالی 60 درصد خروج ارز از کشور ارزش ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان،خسرو کسائیان جمعه شب در همایش راهکارهای دستیابی به تولید پایدار در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی با اشاره به اینکه عوامل تولید نه تنها از نظر اقتصادی مهم هستند بلکه در زندگی نیز تأثیر دارند، اظهار کرد: دو مشکل بیمه کارگری و مالیات از مسائلی است که از قدیم‌الایام در بخش اقتصادی کشور داشتیم.

وی با تاکید به اینکه مشکلات اقتصادی گذشته همچنان به قوت خود باقی است، افزود: اکنون مشکل نقدینگی، ارز و داد و ستد خارجی، تحریم‌ها و تورم نیز به مشکلات حل نشده قبلی اضافه شده است.

رئیس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن اصفهان به شعار سال حمایت از تولید ملی اشاره و تصریح کرد: هر چند امسال بر حمایت از تولید تاکید می‌شود اما ارزش پول ملی در حال نزول است و این در حالی است که ارزش پول پشتوانه‌ای برای تولید است.

وی بالا بردن توان تولید را مساوی حفظ ارزش پول ملی و در راستای حمایت از تولیدکننده دانست و افزود: ارتقای علم و دانش در زمینه‌های فناوری کالا و خدمات و فروش آن از طریق صادرات از مصادیق حمایت از تولید ملی محسوب می‌شود.

کسائیان تاکید کرد: تولیدی که سالی 50 تا 60 درصد ارز را از کشور خارج می‌کند، ارزشی ندارد و تولیدات داخلی در این خصوص باید تجزیه و تحلیل شود.

وی حمایت از تولید ملی به معنای واقعی را جلوگیری از عوام فریبی مردم دانست و گفت: حمایت از تولید ملی نباید به واسطه برخی از قانون‌های دست و پاگیر به تعویق بیفتد.

انتهای پیام/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول