اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار منطقه 20:

جداسازی پسماندها در حفظ محیط زیست نقش بسزایی دارد

خبرگزاری فارس: شهردار منطقه 20 با اشاره به اهمیت تفکیک زباله توسط شهروندان گفت: جداسازی پسماندها در حفظ محیط زیست نقش بسزایی دارد.

جداسازی پسماندها در حفظ محیط زیست نقش بسزایی دارد

عظیم بابایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران از برگزاری کارگاه اهمیت جداسازی پسماندها با هدف ترویج فرهنگ بازیافت مواد و ارتقای آگاهی شهروندان، از سوی شهرداری منطقه 20 خبر داد.

شهردار منطقه 20 گفت: اداره اجتماعی ناحیه شش با همکاری اداره بازیافت منطقه در راستای توسعه و ترویج  مراقبت از محیط زیست و پاکیزگی منظر شهری نسبت به برگزاری کارگاه آموزشی اهمیت جداسازی پسماندها با حضور تعداد 40 نفر از شهروندان در سرای محله تقی‌آباد اقدام کرد.

وی با اشاره به اینکه این کارگاه که با هدف ترویج فرهنگ بازیافت مواد و ضرورت حفاظت از محیط زیست برگزار شد، افزود: شرکت‌کنندگان در این کارگاه با فرآیند تفکیک پسماندها و بازگشت مجدد مواد به چرخه تولید، اهمیت جداسازی پسماندها برای حفظ محیط زیست آشنا شدند و در پایان کیسه‌های ویژه زباله و بسته‌های آموزشی به آنان اهدا شد.

بابایی در پایان با اشاره به برگزاری کارگاه‌های آموزشی در سطح محلات گفت: به همت اداره آموزش‌های شهروندی ناحیه شش به منظور ارتقای آگاهی مادران در ارتباط با روش‌های تربیتی فرزندان، کارگاه مهارت‌های فرزندپروری با حضور کارشناس روانشناسی در سرای محله عباس‌آباد، همچنین کارگاه آموزشی مهارت‌های زندگی با هدف ارتقای سطح سلامت روانی نوجوانان در مقابله با تهاجمات فرهنگی در خانه سلامت فیروزآباد برگزار شد.

انتهای پیام/خ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول