اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم پارس‌آباد در مجلس:

پی‌ریزی خانواده بر اساس الگوهای اسلامی سبب دوام آن است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهرستان‌های پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس شورای اسلامی گفت: خانواده‌ای که بر اساس آموزه‌های دینی و سیره انبیا پایه‌ریزی‌ شود استواری و ماندگاری‌اش تثبیت شده است.

پی‌ریزی خانواده بر اساس الگوهای اسلامی سبب دوام آن است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام حبیب برومند پیش از ظهر امروز در همایش بزرگداشت خانواده و تجلیل از خانواده‌های موفق آموزش و پرورش پارس‌آباد اظهار داشت: تمامی ائمه و پیامبران بر ایجاد تشکیل خانواده بر مبنای اصول دینی و قرآنی تاکید بسیار دارند که این اصلی فراموش شده در تشکیل خانواده در جامعه کنونی است.

وی با بیان اینکه خانواده‌ها مهم‌ترین نقش را در تربیت و پرورش الهی و مکتبی انسان‌ها دارند افزود: غفلت از این نقش خانواده می‌تواند جامعه را به سمت تباهی بکشاند چرا که امروز ما نیاز به خانواده‌های دینی داریم.

نماینده مردم پارس‌آباد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: خانواده در صورتی محقق خواهد بود که محیط امنی را برای اعضای خویش فراهم کند که در این صورت است تاثیر این نقش در موفقیت فرزندان مشهود خواهد بود.

برومند ابراز داشت: خانواده به عنوان اصلی‌ترین نهاد اجتماعی در جامعه می‌تواند بنای رشد و توسعه منابع انسانی را پایه‌ریزی کند و تکریم این نهاد مقدس موجب استحکام این واحد اجتماعی می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه سلامت جامعه ریشه در سلامت خانواده دارد متذکر شد: این رکن اصلی جامعه محوری‌ترین نهاد در تربیت و پرورش انسان‌های صالح و متعهد است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، وی در پایان سخنان خود ازدواج آگاهانه و مطابق با تاکیدات و سفارش های ائمه معصومین (ع) را عامل مهمی در موفقیت خانواده ها دانست و اذعان داشت: اگر یک خانواده بر اساس آموزه‌های دینی و الگو‌پذیری از زندگی امامان معصوم پی‌ریزی شود موفق خواهد بود.

انتهای پیام/ن20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول