اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کنگان:

تقویت بنیاد خانواده مانع فساد می‌شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه کنگان گفت: تقویت بنیاد خانواده مانع فساد می‌شود و روشن‌فکری که امروز در بین برخی خانم‌ها رواج یافته جز تخریب بنیاد خانواده حاصلی ندارد.

تقویت بنیاد خانواده مانع فساد می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان حجت‌الاسلام محمود محمودی در خطبه‌های امروز نماز جمعه کنگان با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: تقوا و پرهیزگاری رمز سعادت انسان در دنیا و آخرت است و باید در این مسیر دقت لازم را داشته باشیم.

امام جمعه کنگان با اشاره به سالروز نزول آیه تطهیر افزود: آیه تطهیر گواه روشنی بر عصمت اهل بیت (ع)دارد و این آیه مهم و ارزشمند در چنین ایامی نازل شده؛ این آیه به درستی در شأن اهل بیت (ع)نازل شده و تطهیر را تنها مختص آنها می‌داند.

این مسئول همچنین با اشاره به آیه مباهله خاطر نشان کرد: آیه مباهله نیز از دیگر آیات مهمی است که در این ایام نازل شده و کسی نمی‌تواند مدعی شود که اشخاص مورد اشاره در این آیه کسانی جز اهل بیت(ع) هستند و باید نسبت به ترویج فرهنگ اهل بیت(ع) و فرهنگ شیعی اهتمام ورزیم.

وی به روز خانواده اشاره کرد و با بیان اینکه نهاد خانواده از بنیادهای مورد تاکید اسلام است بیان داشت: تقویت بنیاد خانواده مانع فساد می‌شود و روشن‌فکری که امروز در بین برخی خانم‌ها رواج یافته جز تخریب بنیاد خانواده حاصلی ندارد.

محمودی اضافه کرد: زن باید محیط خانواده را برای پرورش فرزندان و تسلای همسر خویش آماده سازد و بر طبق احادیث و آیات قرآن کریم خداوند پاداش این خدمات زن را با ثوابی بی‌مانند پاسخ می‌دهد و مرد نیز باید با مدیریت صحیح کانون خانواده را گرم کند و در بین خانواده خود حضور داشته باشد و بداند که سنت پیامبر این چنین بوده است.

امام جمعه کنگان با تاکید بر لزوم خدمات‌رسانی بیشتر مسئولان به مردم گفت: مسئولان باید با جدیت به کنترل بازار و تنظیم قیمت‌ها بپردازند و فروشندگان نیز با رعایت انصاف می‌توانند قسمت مهمی از مشکلات گرانی را تقلیل دهند.

این مسئول افزود: برخی از اجناس که ارتباطی با قیمت دلار ندارد روزبه‌روز گران‌تر می‌شود لذا با کنترل بازار، سودجویان نمی‌توانند به بهانه گرانی دلار بر مردم فشار بیاورند.

وی با اشاره به لزوم اجرای برنامه‌های باکیفیت در ایام محرم اذعان داشت: کیفیت بخشیدن به برنامه‌های مذهبی و پرمحتوا کردن این برنامه‌ها باید مورد توجه مردم و مسئولان و هیئت‌های مذهبی قرار گیرد و نباید در این مسیر کم‌کاری شود.

امام جمعه کنگان در پایان اذعان داشت: از مبلغان نیز انتظار داریم نسبت به معرفی اسلام اصیل به مردم اهتمام ورزند.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول