اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان:

درصدد خصوصی‌سازی فعالیت‌های تعاون در اصفهان هستیم

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان گفت: درصدد خصوصی‌سازی فعالیت‌های تعاون در استان هستیم و این اداره از آمادگی صد درصدی برای اجرای سیاست‌های اصل 44 قانون اساسی در حوزه تعاون برخوردار است.

درصدد خصوصی‌سازی فعالیت‌های تعاون در اصفهان هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، غلامعلی قادری ظهر امروز در مراسم تجلیل از تعاونی‌های برتر استان اظهار کرد: اصفهان از استان‌ها فعال و پر‌تلاش کشور در راستای توسعه و ترویج فعالیت‌های اجرایی در حوزه تعاون به شمار می‌رود.

وی اضافه کرد: امروز وحدت و همدلی خاصی میان این اداره و اتاق تعاون استان اصفهان وجود دارد و هیچ فاصله‌ای میان این دو مجموعه احساس نمی‌شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان این دو مجموعه مأموریت‌های مشترکی را در حوزه تعاون اجرا می‌کنند، تصریح کرد: تعامل و هم‌افزایی میان این دو مجموعه در راستای دستیابی به اهداف مشخص شده در حوزه فعالیت تعاون است و در شرایط اقتصادی کشور فعالیت‌های بخش تعاون باید در سطح استان بیش از گذشته توسعه یابد.

وی با تاکید بر اینکه تشکیل، توسعه و ترویج تعاون و فرهنگ‌سازی در حوزه تعاون از مهم‌ترین اهداف اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و اتاق تعاون استان به شمار می‌رود، ادامه داد: درصدد توسعه و ترویج فعالیت‌های استان در بخش تعاون هستیم.

قادری با اشاره به اینکه این اداره درصدد خصوصی‌سازی فعالیت‌های تعاون در استان است، تاکید کرد: این اداره از آمادگی صد درصدی برای اجرای سیاست‌های اصل 44 قانون اساسی در راستای واگذاری فعالیت‌های بخش تعاون به اتاق تعاون استان برخوردار است.

وی افزود: تمام مسئولان فعال در حوزه تعاون باید در راستای تحقق مطالبات رهبر معظم انقلاب در راستای رشد و بالندگی تعاون و تعاون‌گری در سطح جامعه تلاش کنند.

انتهای پیام/آ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول