اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت دزفول:

پیشرفت کشور تنها با تعاون امکان پذیر است

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت دزفول گفت: پیشرفت سریع کشور تنها با تعاون و همکاری امکان پذیر است و این مهم باید در دستور کار همه سازمان‌ها و بخش خصوصی قرار گیرد.

پیشرفت کشور تنها با تعاون امکان پذیر است

به گزارش خبرگزاری فارس از دزفول، حجت‌الاسلام مرتضی بیگدلی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان دزفول اظهار داشت: پیشرفت همه‌جانبه ایران اسلامی تنها در سایه تعاون و همکاری همه دستگاه‌ها و بخش خصوصی محقق می‌شود و باید مشکلات موجود بر سر راه ایجاد این همدلی را برطرف کرد.

وی با اشاره به اینکه ایران اسلامی در حال حاضر در قله‌های پیشرفت قرار دارد، افزود: ایران اسلامی در بخش علمی، فناوری، صنعت و هسته‌ای در حال پیشرفت چشم‌گیری است و باید این روند با سرعت مناسب ادامه پیدا کند.

این مقام مسئول تاکید کرد: باید از ظرفیت‌های جوانان و دانشمندان ایرانی استفاده کنیم و در راه توسعه همه‌جانبه کشور بکوشیم تا وابستگی ایران را روز به روز به جهان غرب کمتر کنیم.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا گفت: با توجه به روند برگزاری انتخابات در کشور آمریکا وضعیت به نحوی است که این روند هیچ سازگاری با دموکراسی ندارد و به این دلیل بزرگ‌ترین مدعی در دموکراسی جهان خود در برقراری دموکراسی دچار مشکل است.

وی با اشاره به گزارش‌های ارائه شده در این باره افزود: طبق گزارش‌های ارائه شده هر یک دلاری که در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا هزینه می‌شود 220 دلار سودآوری دارد و به این دلیل انتخابات آمریکا پرهزینه‌ترین انتخابات در جهان شناخته می‌شود.

بیگدلی خاطر نشان کرد: ایام محرم نزدیک است و باید از فرصت به وجود آمده در محرم کمال استفاده را ببریم و این زمان‌ها را غنیمت بشماریم.

انتهای پیام/و20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول