اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قاینات:

مردم از مسئولان انتظار ارتقای رفاه اجتماعی را دارند

خبرگزاری فارس: فرماندار قاینات گفت: حق مردم است از مسئولان نظام انتظار داشته باشند برای ارتقاء سلامت و رفاه اجتماعی با دلسوزی تلاش کنند.

مردم از مسئولان انتظار ارتقای رفاه اجتماعی را دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط‌عمومی فرمانداری شهرستان قاینات، حسین شرافتی در جلسه کارگروه تخصصی سلامت و امنیت غذایی که با حضور مدیران کل تامین اجتماعی و درمانی استان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شده، اظهار کرد:  نقش‌آفرینی مردم غیرتمند انقلاب اسلامی هر روز بر عزت و اقتدار این مملکت افزوده است.

وی اظهار کرد: باید برای این مردم و عملی شدن فرمایشات مقام معظم رهبری تلاشی مضاعف داشته باشیم تا با خدمات ارزشمندی که ارائه می‌دهیم توطئه‌های دشمنان را خنثی کنیم.

فرماندار قاینات یادآور شد: آنچه مردم به آن نیاز دارند تامین سلامت سبد غذایی است که باید بدون دغدغه و اخلالگری به دست مردم برسد.

شرافتی گفت: مردم از مسئولان نظام انتظار دارند مملکتی که به استقلال و خودکفایی رسیده است و در صحنه‌های مختلف حرف برای گفتن دارد شهروندان آن با کمال آرامش و نشاط از رفاه اجتماعی برخوردار باشند.

وی از حضور مدیران کل استان در شهرستان برای رفع مشکلات مردم تقدیر و حضور آنان را نشانگر علاقمندی به مردم شهرستان قاینات دانستند.

مدیر کل درمان تامین اجتماعی نیز از فراهم شدن اعتبار لازم برای تغییر کاربری فضای فعلی درمانگاه قاین و استقرار دندانپزشک به صورت پاره وقت خبر داد.

فرزاد فیروزی گفت: با حضور فرماندار قاینات به زودی می‌توانیم شاهد تغییرات جدی در روند ارائه خدمات درمانگاه تامین اجتماعی به مردم باشیم.

انتهای پیام/غ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول