اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار جدید خراسان رضوی:

بخش خصوصی و تعاونی خراسان رضوی فعال‌تر می‌شود

خبرگزاری فارس: استاندار جدید خراسان رضوی گفت: مدافع فعالیت‌های بخش خصوصی هستم و باید عملکرد این بخش و تعاونی‌های خراسان رضوی بیشتر شود.

بخش خصوصی و تعاونی خراسان رضوی فعال‌تر می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمدحسین فروزان‌مهر ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه استاندار خراسان رضوی که در تالار اجتماعات صدا و سیمای خراسان رضوی که در مشهد برگزار شد اظهار کرد: بسیار خرسند هستم از اینکه جایگزین فردی می‌شوم که منشاء اقدامات بسیار گسترده‌ای در خراسان رضوی بوده است و امیدوارم با همیاری تمام دستگاه‌های اجرایی خراسان رضوی همین مسیر را ادامه دهیم.

استاندار جدید خراسان رضوی افزود: یکی از مهم‌ترین اولویت‌های کاری بنده اجرای برنامه‌های توسعه براساس اسناد بالا دستی است.

فروزان‌مهر گفت: بخش خصوصی و تعاونی خراسان رضوی باید بیشتر از گذشته فعال شوند زیرا یکی از مهم‌ترین برنامه‌های من در این استان توجه ویژه به بخش خصوصی است.

وی در ادامه با اشاره به مشکلات خاص شهر مشهد عنوان کرد: نزدیک به 30 درصد از جمعیت مشهد در حاشیه این شهر زندگی می‌کنند و باید برنامه‌ریزی مناسبی برای رفع مشکلات حاشیه‌نشینان انجام شود تا خدمت‌رسانی به این بخش‌ها بهتر صورت بگیرد.

وی بیان کرد: خراسان رضوی بعد از تهران و تبریز دارای بیشترین میزان بافت فرسوده است و باید در این قسمت از شهر مشهد زمینه‌های مناسب برای ایجاد مسکن پایدار فراهم شود.

فروزان‌مهر در پایان تصریح کرد: ظرفیت‌های صنعتی خراسان رضوی بسیار بالا است و باید تمهیدات لازم برای افزایش صادرات غیرنفتی این استان پیش‌بینی شود.

انتهای پیام/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول