اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اداره ورزش و جوانان لرستان:

بازی‌های خانگی تیم استیل آذین لرستان در خرم‌آباد برگزار می‌شوند

خبرگزاری فارس: مدیرکل اداره ورزش و جوانان لرستان گفت: ورزشگاه تختی خرم‌آباد آماده برگزاری بازی‌های خانگی تیم استیل آذین گهر لرستان است.

بازی‌های خانگی تیم استیل آذین لرستان در خرم‌آباد برگزار می‌شوند

فرهاد نیکوخصال امروز در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در خرم‌آباد اظهار کرد: بازی خانگی تیم استیل آذین گهر لرستان در خرم‌آباد برگزار شود.

وی با بیان اینکه کار نصب نورافکن‌های این ورزشگاه در حال انجام است، افزود: چمن این ورزشگاه آماده شده و بیش از هشت هزار صندلی برای تماشاگران نصب شده است.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان لرستان با بیان اینکه وزیر ورزش قول داده که یک میلیارد تومان از اعتبارات ملی به ورزشگاه تختی اختصاص دهد، گفت: تاکنون یک اعتبار 500 میلیون و 400 میلیون تومان از اعتبارات استانی با این ورزشگاه هزینه شده است.

نیکوخصال یادآور شد: صندلی ویژه بازیکنان خریداری شده و در حال نصب است و به طور کلی این ورزشگاه در حال حاضر آماده برگزاری مسابقات لیگ برتر است.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان لرستان گفت: تیم استیل آذین گهر لرستان نماینده چهار استان لرنشین است که امیدواریم این تیم بتواند منشاء وحدت و همدلی بین استان‌ها باشد.

وی افزود: بازی‌های خانگی مزایایی بسیار خوبی برای استان دارد که از جمله از این مزایا می‌توان به ایجاد شور و نشاط بین جوانان، معرفی توانمندی‌های لرستان به کشور از طریق برنامه‌های زنده، رونق اقتصادی لرستان و ... اشاره کرد.

نیکوخصال یادآور شد: امیدواریم مسئولان فدراسیون و لیگ‌ برتر به توافق برسند که بازی‌های خانگی این تیم تا زمانی که ورزشگاه دورود تکمیل می‌شود، در خرم‌آباد برگزار شود.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول