اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان:

احدی به متکدیان کمک نکند / شهرداری در مبارزه با تکدی‎گری حساس شود

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان با تاکید بر اینکه احدی نباید به متکدیان کمک کند گفت: تنها کسانی که به متکدیان کمک می‎کنند مقصر نیستند بلکه افرادی که در برابر کمک دیگران به فرد متکدی نیز سکوت اختیار می‎کنند آنها مقصرترند.

احدی به متکدیان کمک نکند / شهرداری در مبارزه با تکدی‎گری حساس شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان علیرضا جمشیدی بعد از ظهر امروز در ششمین جلسه کارگروه تخصصی فرهنگی و اجتماعی استان اظهار داشت: مردم می‎توانند کمک‎های خود را از طریق صندوق‎های کمیته امداد امام خمینی (ره) در اختیار افراد نیازمند قرار دهند.

وی بروز مشکل تکدی‎گری را در نظام اجتماعی نتیجه رفتار نادرست دانست و بیان کرد: مردم به دست خودشان این معضل اجتماعی را به وجود می‎آورند لذا اگر کسی حتی یک ریال هم به افراد متکدی کمک نکند آن وقت در سطح جامعه شاهد این پدیده ناخوشایند نخواهیم بود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان فرهنگ‎سازی در این زمینه را ضرورتی مهم خواند و تصریح کرد: نقش صدا و سیما و متولیان فرهنگی بسیار سنگین و مهم است و معتقدم این معضل با فرهنگسازی برطرف می‎شود.

جمشیدی با بیان اینکه نظام اسلامی با تشکیل یک نهاد توانمند، افراد نیازمند را زیر چتر حمایتی خود قرار می‎دهد، خاطر نشان کرد: امام راحل با راه‎اندازی کمیته امداد تدبیر کمک به محرومان و مستضعفان جامعه را داشته‎اند و این وظیفه نظام اسلامی است که افراد نیازمند را شناسایی و نیازشان را تامین کند.

وی تاکید کرد: اگر در نظام اسلامی نتوانیم این مشکلات را حل کنیم پس می‎خواهید این مشکلات در نظام استبدادی، شاهنشاهی و آمریکایی حل شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان با اشاره به سخنان رئیس جمهور اظهار داشت: امروز در نظام اسلامی کسی وجود ندارد که پول نانش را نتواند بدهد چون یارانه‎های دولت برخی از نیازهای مردم را برطرف می‎کند.

وی با تاکید بر اینکه مبارزه با تکدی‎گری وظیفه شهرداری است بیان داشت: شهرداری باید در این حوزه حساسیت ویژه‎ای به خرج دهد چرا که با جمع‎آوری متکدیان از سطح شهر علاوه بر زیبایی شهر، ماندگاری مسافر به چرخه درآوردن بازار و اقتصاد را فراهم می‎آورد.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول