اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان‌شمالی:

زنده نگه‌داشتن یاد شهدا انقلاب را در مسیر اهدافش تقویت می‌کند

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان‌شمالی آبروی مسئولان را نشأت گرفته از آبروی خانواده شهدا دانست و گفت: زنده نگه‌داشتن نام و مقام شهدا، انقلاب را در مسیر رسیدن به اهدافش تقویت خواهد کرد.

زنده نگه‌داشتن یاد شهدا انقلاب را در مسیر اهدافش تقویت می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری خراسان‌شمالی  محمود احمدی‌بیغش در دیدار با خانواده شهدا گفت: امیدواریم بتوانیم رشادت‌های شهدا را با فراهم آوردن خدمت شایسته به مردم معنا ببخشیم.

نماینده عالی دولت در خراسان‌شمالی با اشاره به اهمیت ایثارگری گفت: بزرگ‌ترین سرمایه هر انسانی در زندگی، فرزند اوست و خانواده شهدا با نثار جان فرزندانشان موجبات زنده ماندن اسلام را در برابر زورگوترین و مسلح‌ترین قدرت‌ها فراهم آوردند.

دیدار استاندار خراسان‌شمالی از خانواده شهیدان دستجردی و اندقانی صورت گرفت.

استاندار خراسان‌شمالی همچنین شهادت‌طلبی را اوج آبرو، اقتدار و عزت اسلام برشمرد.

وی در جمع طلاب استان به بیان اهمیت زنده نگه‌داشتن انقلاب اسلامی و ارزش‌های دفاع مقدس پرداخت و افزود : زنده نگه‌داشتن نام و مقام شهدا، انقلاب را در مسیر رسیدن به اهدافش تقویت خواهد کرد.

نماینده عالی دولت در استان خراسان‌شمالی اظهار داشت : امروز هر کسی که در انتقال فرهنگ ایثار و شهادت کوتاهی کند، بدون شک خیانتی بزرگ و نابخشودنی در حق تاریخ انقلاب اسلامی کرده است.

وی نشر ارزش‌های ایثار و شهادت را وظیفه همگان دانست و گفت: اگر این نشر و انتقال به درستی صورت پذیرد، نسلی متعهد در قبال ارزش‌ها خواهیم داشت.

احمدی‌بیغش با اشاره به استقبال بی‌نظیر مردم خراسان‌شمالی از رهبر معظم انقلاب در سفر به این استان، این حرکت تاریخی را برخاسته از روحیه ایثار و شهادت‌طلبی آنان دانست و خاطرنشان کرد: این حضور مقتدرانه انقلاب را در برابر اهداف دشمنان بیمه کرد.

وی تصریح کرد: دشمن بداند حضور مردم خراسان‌شمالی در استقبال از رهبر معظم انقلاب به نمایندگی از 75 میلیون ایرانی صورت پذیرفت.

احمدی‌بیغش گفت: اعتقادات مردم مؤمن و متعهد ایران هیچگاه تحت‌الشعاع مشکلات و کاستی‌ها قرار نمی‌گیرد.

انتهای پیام/ل30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول