اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بردسکن:

نظارت جدی موجب شناسایی احتکارکنندگان شده است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان بردسکن با اشاره به معضل گرانی‌ در کشور گفت: بحث گرانی‌ها واقعیتی اجتماعی است که نمی‌توانیم آن را انکار کنیم.

نظارت جدی موجب شناسایی احتکارکنندگان شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بردسکن، حجت الاسلام علی اصغر امینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان اظهار کرد: امروز اگر کسی  مساله گرانی‌ها را در جامعه انکار کند ضرورتی اجتماعی را انکار کرده است.

وی افزود: با تشدید و نظارت جدی مسئولان امر در برخورد با کم‌ فروشی و یا گران فروشی احتکار‌کنندگان در کشور شناسایی شده‌اند؛ همچنین باید برخورد جدی با این افراد صورت گیرد.

امام جمعه بردسکن خاطرنشان کرد: باید مسئولان با متخلفان برخورد کنند تا مردم در تامین  اجناس اساسی خود با مشکلی مواجه نشوند.

وی اظهار امیدواری کرد: با تدبیر مسئولان و قانع بودن کسبه بازار در فروش اجناس و  خرید به اندازه نیاز توسط مردم، شاهد کاهش قیمت کالاها باشیم.

امینی در ادامه به شأن نزول آیه تطهیر و روز مباهله اشاره کرد و افزود: روز مباهله در واقع روز حقانیت اهل بیت است.

خطیب جمعه بردسکن به شبهات دشمنان اشاره اضافه کرد: دشمنان با ایجاد شبهه تلاش می‌کنند که میان جوانان تردید ایجاد کرده و عقاید آنها را نسبت به ارزش‌های اسلامی و دینی تضعیف کنند.

وی افزود: میدان شبهه میدان وسیعی بین مرز حلال و حرام است که باید دراین میدان توقف کنیم.

امام جمعه بردسکن با اشاره به روز خانواده و تکریم بازنشستگان گفت: خانواده یکی از ارکان اساسی در جامعه است که متاسفانه برخی بداخلاقی‌ها سبب متزلزل شدن بنیان خانواده شده است.

وی، اجتناب از فرهنگ غرب، ارائه آموزش‌های معنوی، عدم اختلاط بین زن و مرد و اجتناب زنان از خودنمایی را چهار ویژگی از فرمایشات مقام معظم رهبری در رابطه با علل فروپاشی خانواده‌ها عنوان کرد و ادامه داد: اگر خواسته باشیم در بحث تحکیم و بنیان خانواده تلاش کنیم می‌طلبد خانواده‌ها به این مهم توجه ویژه‌ای داشته باشند.

انتهای پیام/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول