اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام باشگاه کشتی گاز مازندران:

آیین‌نامه وزارت نفت مانع حضور کشتی‌گیر خارجی است

خبرگزاری فارس: قائم مقام باشگاه کشتی گاز مازندران با بیان اینکه آیین‌نامه وزارت نفت مانع حضور کشتی‌گیر خارجی است در این تیم است، گفت: در فصل جدید با ترکیب جوان در لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه‌های کشور حضور خواهیم یافت.

آیین‌نامه وزارت نفت مانع حضور کشتی‌گیر خارجی است

حسن چمنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری اظهار داشت: با توجه به اینکه وضعیت تیم برای حضور در لیگ مشخص نبود و مسئولان برای جذب کشتی‌گیران دیر اقدام کردند با ترکیبی کاملا جوان قصد حضور در لیگ را داریم.

وی تصریح کرد: در حال حاضر با کشتی‌گیرانی همچون جواد داداشی، مهران نصیری، جلال زمان، کمیل ذبیحی، جعفر امامقلی، مهدی مازندرانی، اشکان ازلی‌فر و جابر صادق‌زاده مذاکره شد و حضورشان در تیم  گاز مازندران قطعی است.

چمنی گفت: بر اساس آیین‌نامه وزارت نفت نمی‌توانیم کشتی‌گیر خارجی جذب کنیم ولی قصد داریم که مسئولان وزارت نفت را مجاب تا در لیگ بتوانیم از کشتی‌گیر خارجی بهره ببریم.

وی از اختصاص بودجه خوب وزارت نفت در این مسابقات برای گاز مازندران خبر داد و افزود: هدف کادر فنی و مدیریت باشگاه ارزش به کشتی‌گیران جوان و جوانگرایی در تیم بوده است.

قائم مقام تیم کشتی آزاد گاز مازندران در ادامه از حضور مهرنوش شاهرخی به عنوان سرمربی تیم اشاره کرد و اذعان داشت: علی دومیرکلایی نیز به عنوان مربی در کادر فنی تیم حضور دارد.

چمنی درباره آغاز تمرینات تیمش برای حضور در لیگ برتر گفت: پس از اینکه قرارداد کشتی‌گیران و کادر فنی در فدراسیون ثبت شد تمرینات تیم برگزار می‌شود.

وی از صعود تیمش به مرحله نیمه نهایی لیگ خبر داد و یادآور شد: در گروهی که تیم گاز مازندران حضور دارد نسبت به گروه اول راحت‌تر است.

قائم مقام تیم گاز مازندران اظهار داشت: هفته نخست در روز سه شنبه 23 آبان در اصفهان مهمان تیم فولاد ماهان سپاهان هستیم که با همت کشتی‌گیران و کادر فنی با دست پر به ساری باز خواهیم گشت.

چمنی در پایان از حضور محمدرضا مجدیان به عنوان مدیرعامل باشگاه خبر داد و افزود: تیم گاز مازندران در گروه دوم این مسابقات با تیم‌های داماش بابل، اکسیر بروجرد و فولاد ماهان سپاهان اصفهان همگروه است.

انتهای پیام/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول