اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فنی باشگاه فولاد ماهان خبر داد

معرفی سرمربی کشتی فرنگی در روزهای آینده

خبرگزاری فارس: معاون فنی باشگاه فولاد ماهان گفت: تکلیف تیم کشتی فرنگی ماهان هنوز تعیین نشده و قرار است فرهاد شیرانی در کنار تیم حضور داشته باشد.

معرفی سرمربی کشتی فرنگی در روزهای آینده

جلال زهرایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: برخلاف اخبار منتشره، هنوز تصمیم قطعی در مورد کادر فنی تیم کشتی فرنگی ماهان گرفته نشده است و طی روزهای آینده تصمیم‌گیری نهایی را انجام می‌دهیم.

وی ادامه داد: رسول جزینی به عنوان مشاور مدیرعامل در تیم کشتی فرنگی تعیین شده و با نظر وی تیم کشتی فرنگی ماهان برای حضور در لیگ بسته می‌شود.

معاون فنی باشگاه فولاد ماهان با تکذیب خبر سرمربیگری فرهاد شیرانی در این تیم افزود: شیرانی یکی از کشتی‌گیران و مربیان بومی است و برای استفاده از تجربیات وی در نظر داریم از وی در کادر فنی استفاده کنیم اما هنوز تکلیف سرمربی مشخص نشده است.

وی در مورد وضعیت کشتی‌گیران جذب شده باشگاه نیز تصریح کرد: با تعدادی از کشتی‌گیران مذاکراتی داشته‌ایم و به توافقاتی نیز دست یافته‌ایم، اما نفرات قطعی تیم در روزهای آینده مشخص می‌شوند.

زهرایی افزود: 18 مهرماه جاری اردوی تدارکاتی تیم در اصفهان برگزار می‌شود و تا آن زمان تکلیف کشتی‌گیرانی که پیوستن آنها به تیم ماهان نهایی شده است، مشخص می‌شود.

امید نوروزی قهرمان المپیک لندن و بشیر باباجان‌زاده، طالب نعمت‌پور، داود گیل‌نیرنگ و محسن حاجی‌پور کشتی‌گیرانی هستند که با باشگاه فولاد ماهان مذاکراتی داشته‌اند و قرار است در صورت توافق نهایی برای این تیم به میدان بروند.

در حال حاضر تیم‌های فولاد ماهان سپاهان، تیم‌های داماش، آنزان ایذه و هیئت‌های کشتی قم و خوزستان برای حضور در لیگ کشتی فرنگی که قرار است همزمان با لیگ کشتی آزاد آغاز شود، اعلام آمادگی کرده‌اند.

انتهای پیام/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول