اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خوی:

بخشداران سوخت مناطق صعب‌العبور را تامین کنند

خبرگزاری فارس: فرماندار خوی گفت: بخشداران با برنامه‌ریزی دقیق نسبت به تأمین سوخت برای مناطق صعب‌العبور اقدام کنند.

بخشداران سوخت مناطق صعب‌العبور را تامین کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، غلامحسین عماری در جلسه مشترک معاونان سیاسی اجتماعی، برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری و بخشداران مرکزی، ایواغلی، صفائیه و قطور اظهار داشت: مسئولان ذی‌ربط گزارش‌گیری از مدیران ادارات را در اولویت‌کاری خود قرار دهند تا میزان صرفه‌جویی و تحقق آن در دستگاه‌ها مورد ارزیابی قرار گیرد.

وی افزود: فلسفه مسئولیت در نظام اسلامی خدمت به مردم است و در این عرصه مسئولی موفق‌تر است که اهتمام و تلاش بیشتری در این راه داشته و به وظیفه خود بهتر عمل کند.

عماری اضافه کرد: در نظام جمهوری اسلامی مسئولان هیچ شانی جز خدمتگذاری برای مردم ندارند و پست‌ها و مقام‌های اداری طعمه نیستند بلکه امانتی برای ادای خدمت سالم و صالح هستند.

فرماندار خوی اظهار داشت: با خدمتگزاری بهتر و بیشتر است که جامعه به سوی پیشرفت سوق داده می‌شود و این این امر باعث نشاط مردم می‌شود.

عماری خطاب به مسئولان افزود: همه باید معتقد باشیم که مردم ولی نعمت ما هستند و به برکت حضور آنان امروز ما به این مسئولیت دست یافته‌ایم.

وی تصریح کرد: همه مدیران این شهرستان در طول شبانه‌روز در خدمت مردم هستند و هدف آنها نیز رفع مشکلات مردم است و ما خادمان مردم هستیم و در راستای رفع مشکلات مردم از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم.

عماری در ادامه سخنان خود اظهار داشت: رقابت در قدرت امری نکوهیده است، در شرایط حاضر نیز رقابت بین مسئولان رقابت در خدمت است از این رو هر چه خدمت‌رسانی مسئولان شفاف‌تر و صادق‌تر باشد از پایگاه اجتماعی قوی برخوردار خواهیم بود چرا که بر اساس فرمایشات امام راحل(ره) و اعتقادات دینی انقلاب ما متعلق به مردم است و خدمت به مردم افتخاری بزرگ برای مسئولان به شمار می‌آید.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول