اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کارخانه ذوب مس خاتون‌آباد شهربابک خبر داد

رفع کامل آلایندگی ذوب خاتون‌آباد تا پایان سال 93

خبرگزاری فارس: مدیر کارخانه ذوب مس خاتون‌آباد شهربابک گفت: با اتمام پروژه‌های مس خاتون‌آباد مشکل آلایندگی این کارخانه تا پایان سال 93 برطرف می‌شود.

رفع کامل آلایندگی ذوب خاتون‌آباد تا پایان سال 93

حسین شاهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهربابک با بیان اینکه بهبود وضع آلایندگی کارخانه ذوب خاتون‌آباد در سه فاز تعریف شده است، اظهار داشت: فاز اول به صورت هفتگی، فاز دوم در تعمیرات سالانه و فاز سوم و نهایی با عنوان پروژه توسعه ذوب خاتون‌آباد است.

مدیر کارخانه ذوب مس خاتون‌آباد شهربابک خاطرنشان کرد: پروژه‌های توسعه ذوب خاتون‌آباد شامل احداث کارخانه اکسیژن، احداث کارخانه اسید و توسعه خود ذوب است.

وی در زمینه رفع آلایندگی کارخانه ذوب خاتون‌آباد بیان داشت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته از سوی معاونت توسعه و برنامه‌ریزی شرکت ملی صنایع مس ایران امیدواریم که این پروژه‌ها تا پایان سال 93 و ابتدای سال 94 افتتاح و به بهره‌برداری برسند و مشکل آلایندگی این کارخانه برطرف شود.

شاهی تصریح کرد: در حال حاضر هم هیچ‌گونه آلایندگی در این زمینه نداریم و تمام فعالیت‌های ما در زمینه کاهش این آلایندگی است.

وی از پیشرفت در احداث کارخانه اسید شهربابک خبر داد و اذعان داشت: عملیات اجرایی و کارهای زود هنگام کارخانه اسید شهربابک آغاز شده است.

انتهای پیام/ل30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول