اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره محیط زیست کهگیلویه:

کهگیلویه دستگاه سنجش آلایندگی هوا می‌خواهد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره محیط زیست شهرستان کهگیلویه گفت: با وجود خطرات ناشی از گرد و غبار لازم است اداره محیط زیست این شهرستان به دستگاه سنجش آلاینده‌های هوایی مجهز شود.

کهگیلویه دستگاه سنجش آلایندگی هوا می‌خواهد

قدرت‌الله علی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه اظهار کرد: با توجه به این‌که در سال‌های اخیر مناطق غربی کشور از جمله استان کهگیلویه و بویراحمد درگیر مشکلات ناشی از گرد و غبار و عوارض آن بوده، لازم است که تدابیر انجام گرفته برای حل این مشکل هر چه زودتر عملیاتی شوند.

 رئیس اداره محیط زیست کهگیلویه ابراز داشت: گرد و غبار سال‌های اخیر اثرات نامطلوبی را بر منابع طبیعی و محیط زیست گذاشته که شاید جبران آنها ممکن نباشد.

علی‌پور خاطرنشان کرد: علاوه بر گرد و غبار، آلاینده‌های هوا نیز به علت وجود کارخانجات کوچک و بزرگ تهدیدی برای محیط زیست ما محسوب می‌شوند.

وی افزود: با وجود این مسائل و خطراتی که این امر برای محیط زیست کهگیلویه به وجود آورده، لازم است که شهرستان کهگیلویه و اداره محیط زیست این شهرستان به دستگاه سنجش آلاینده‌های هوایی مجهز شود تا بتوان اطلاعات دقیق و کاربردی از آن به دست آورد.

رئیس اداره محیط زیست کهگیلویه یادآور شد: هم‌اکنون اطلاعات مورد نظر در حوزه آلاینده‌های هوایی و گرد و غبار را از گچساران می‌گیریم که با توجه به اختلاف ارتفاع این دو شهر و فاصله آن‌ها از همدیگر، احتمال دقیق نبودن و تطبیق نداشتن آن‌ها با میزان آن در دهدشت، لازم است که مسئولان برای خرید و نصب دستگاه سنجش گرد و غبار و آلاینده‌ها در دهدشت همکاری بیشتری با ما داشته باشند.

 انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول