اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس آگاهی ویژه شرق تهران:

سارق سابقه‌دار نیم کیلو طلا در ورامین دستگیر شد

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس آگاهی ویژه شرق تهران از دستگیری سارق سابقه‌دار نیم کیلوگرم طلا، طی عملیات پلیسی در شهرستان ورامین خبر داد.

سارق سابقه‌دار نیم کیلو طلا در ورامین دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، رئیس پلیس آگاهی ویژه شرق تهران با اشاره به تشدید اقدامات نیروی انتظامی در برخورد با سارقان گفت: در پی وصول یک فقره پرونده مبنی بر سرقت منزل و به سرقت رفتن نیم کیلوگرم طلا و دو عدد کارت هدیه به پلیس آگاهی استان، پیگیری موضوع به ماموران اداره مبارزه با سرقت این پلیس محول شد.

محمد کمانکش با بیان اینکه هیچ‌گونه آثار تخریب و شکستگی روی درب و قفل منزل مشاهده نشد افزود: بررسی‌های ماموران حکایت از آن داشت، روز حادثه مالباخته طلا و جواهرات را از مغازه به منزل منتقل و چند ساعت بعد متوجه به سرقت رفتن آنها می‌شود.

وی ادامه داد: در بررسی‌های انجام شده مشخص شد، سارق از حساب کارت‌های هدیه مبلغی وجه نقد برداشت کرده است که مأموران طی بازبینی دوربین‌های بانک مربوطه، هویت متهم که از سارقان سابقه‌دار بود مورد شناسایی قرار گرفت.

این مقام انتظامی تصریح کرد: مأموران با استفاده از شگردهای خاص پلیس، در اقدامی ضربتی سارق را دستگیر و در بازرسی از داخل خودرو متهم دو عدد کارت هدیه و یک پلاک طلا از اموال مسروقه شاکی کشف شد.

کمانکش با اشاره به کشف تمام طلاجات سرقتی از داخل منزل متهم گفت: سارق در بازجویی‌ها دربیان شیوه سرقت اذعان داشت، هنگام پرسه در کوچه و خیابان متوجه باز بودن درب ورودی منزل شاکی می‌شود که از این سهل‌انگاری استفاده و طلاجات را به سرقت می‌برد.

گفتنی است، متهم پس از اعتراف به سرقت ضمن تشکیل پرونده تحویل مقام قضایی شد.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول