اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان قزوین خبر داد

دستگیری 18 سارق با 70 فقره سرقت

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان قزوین از دستگیری 18 سارق و کشف 70 فقره سرقت در این استان خبر داد.

دستگیری 18 سارق با 70 فقره سرقت

سردار مسعود جعفری‌نسب امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: به دنبال وقوع چند فقره سرقت احشام در شهرستان بویین زهرا، مأموران انتظامی این شهرستان با انجام تحقیقات فنی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: مأموران با تکمیل تحقیقات خود موفق شدند شش سارق احشام را شناسایی و دستگیر کرده که متهمان در بازجویی پلیس به ارتکاب 16 فقره سرقت احشام، هشت فقره اماکن خصوصی، یک مورد سرقت لوازم خودرو و یک مورد سایر سرقت‌ها معترف شدند.

فرمانده انتظامی استان قزوین بیان کرد: همچنین مأموران کلانتری 13 قزوین نیز با دستگیری دو سارق داخل خودرو موفق به کشف 10 فقره سرقت لوازم و قطعات خودرو در این شهرستان شدند.

جعفری‌نسب با اشاره به دستگیری سه سارق و کشف سه مورد سرقت لوازم اتومبیل اضافه کرد: پنج مورد سرقت از ساختمان‌های نیمه‌کاره و دو مورد سرقت گوشی همراه توسط مأموران کلانتری 17 قزوین از دیگر اقدامات پلیس در روز گذشته است.

وی افزود: مأموران کلانتری 12 قزوین نیز با دستگیری دو سارق موفق به کشف هفت فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه‌کاره و سه مورد سرقت قطعات خودرو شدند.

فرمانده انتظامی استان قزوین تصریح کرد: در اقدام دیگری مأموران کلانتری 11 قزوین با دستگیری دو سارق، هفت فقره سرقت جیب‌بری و چهار مورد سرقت سیم برق را در این شهرستان کشف کردند.

جعفری‌نسب همچنین از دستگیری دو سارق سیم برق توسط مأموران انتظامی شهرستان البرز خبر داد و افزود: از متهمان مقدار 500 متر سیم برق فشار قوی مسروقه کشف و ضبط شد.

این مسئول خاطرنشان کرد: دستگیری یک سارق و کشف دو فقره سرقت موتورسیکلت توسط مأموران انتظامی شهرستان تاکستان از دیگر اقدامات پلیس در روز گذشته است.

انتهای پیام/و20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول