اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان اصفهان خبر داد

دستگیری 38 نفر مزاحم سابقه‌دار در بیشه ناژوان

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: در گشت‌زنی‌های پلیس در بیشه‌های ناژوان 38 نفر مزاحم دستگیر شدند که به غیر از یک نفر بقیه سابقه‌دار در امور خلاف بودند.

دستگیری 38 نفر مزاحم سابقه‌دار در بیشه ناژوان

سردار عبدالرضا آقاخانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در پاسخ به سؤالی در مورد تدابیر امنیتی پلیس در جاده الفت پارک ناژوان و دلیل بستن این مسیر در روزهای پایانی هفته اظهار کرد: تدابیر امنیتی پلیس تغییر مسیر دادن مسائل به سمت و سوی مسائل اجتماعی است و قصد امنیتی جلوه دادن، ندارد.

وی افزود: اراذل و اوباش در این منطقه مزاحمت‌هایی را برای مردمی که تفریح سالم انجام می‌دادند ایجاد می‌کردند که 38 نفر از این افراد دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: پلیس در حاشیه پارک ناژوان افراد مزاحم و یا تک نفره‌ای که در پارک مزاحمت ایجاد می‌کنند را متوقف می‌کند.

وی در مورد خاموشی چراغ‌های پارک در شب و احتمال عدم امنیت گفت: شهرداری باید نسبت به روشنایی پارک اقدام کند.

آقاخانی اضافه کرد: شهروندان هم باید برای تفریح به جاهای خلوت نروند چون هر چقدر به محل‌های خلوت و دورتر بروند تأمین امنیت کمتر می‌شود.

وی با بیان اینکه پلیس با هدف دست به اقدام چنین مواردی می‌زند، افزود: دستگیری 38 نفر مزاحم سابقه‌دار در پارک بر اساس کار اطلاعاتی صورت گرفته است.

انتهای پیام/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول