اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان‌غربی خبر داد

تولید بیش از یک میلیون تن چغندرقند در آذربایجان‌غربی

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان‌غربی از تولید یک میلیون و 700 هزار تن چغندرقند در استان در سال جاری خبر داد.

تولید بیش از یک میلیون تن چغندرقند در آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه وحید جلال‌زاده عصر چهارشنبه در بازدید از دو واحد تولیدی و صنعتی ارومیه اظهار داشت: وضعیت مناسب تولید چغندرقند در استان ظرفیت خوبی را برای کارخانه‌های تولید قند و نیشکر در استان فراهم کرده است.

وی افزود: ایجاد واحدهای تحقیق و پژوهش در واحدهای تولیدی و شرکت‌ها می‌تواند در ارتقای کیفی محصولات و ایجاد ظرفیت‌های جدید تولیدی موثر باشد.

جلال‌زاده با بیان اینکه توجه به واحدهای پژوهش علاوه بر تاثیرگذاری در ارتقای کیفیت بر تنوع محصولات واحدهای تولیدی نیز تاثیر دارد، اضافه کرد: با ارتقای کیفی محصولات کشاورزی تولیدکنندگان می‌توانند با آسودگی خاطر و اطمینان بیشتری نسبت به تولید محصولات و بازاریابی آنها اقدام کنند.

استاندار آذربایجان‌غربی بخش کشاورزی را دارای ظرفیت بالای درآمدزایی دانست و ادامه داد: ظرفیت و توان آذربایجان‌غربی در زمینه تولید انواع محصولات کشاورزی و دامی فراهم است و صنایع تبدیلی و طبیعت این استان زمینه سرمایه‌گذاری‌ها و فعالیت‌های کلان در این بخش را مهیا کرده است.

وی با بیان اینکه روند تولید و اشتغال‌زایی در واحدهای تولیدی استان مثبت است، اظهار داشت: مدیریت استان حمایت کامل از طرح‌های تولیدی در بخش‌های کشاورزی را دستور کار خود قرار داده است از این رو باید مشکلات واحدها از جمله سرمایه در گردش برطرف شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان، مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری، مدیرکل دفتر بازرسی و مشاور استاندار و مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری در این بازدید، استاندار آذربایجان‌غربی را همراهی کردند.

انتهای پیام/آ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول